wtorek, 15 lutego 2011

MAŁA SERWETKA 1

Postanowiłam wykorzystać końcówki kordonków zalegających w szufladzie.A jest i dużo o wiele za  dużo....Dawno nie robiłam małych serwetek,ostatnio tylko duże projekty .Potraktuję je jako przerywniki między innymi pracami.Będę je nazywała małymi serwetkami i każda zostanie ponumerowana.


MAŁA SERWETKA 1





 
     Tak wyglądała po zakończeniu.                                                                                                                                                 

    
    
     
     Bardzo serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog.
    

10 komentarzy:

  1. Piękna ta mała serwetka!!! Czekam na następne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Serce mi krwawi, że nie potrafię takowych udziergać :( Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham serwetki na drutach a ta Twoja jest cudna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie tez bardzo ta "1" podoba sie. Lubie lisciasty wzor w serwetkach i we wszystkim innym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuuper wyszła :)
    Piękna serwetka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalna można usmiechnąć się o wzorek?
    W tej chwili szleję z poduszkami i wydaje mi się że ta była by fajna:)
    marzena@police.pl
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna serwetka!
    Mnie też by się przydał wzorek. Potrzebna mi jest kwadratowa serwetka, może więc nabiorę odwagi i podejmę serwetkowe wyzwanie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny drobiazg:) Póki co serwetki dziergane na drutach to dla mnie czarna magia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.