wtorek, 22 lutego 2011

SWETEREK

Mój pierwszy robiony od góry .                                                                             










                                                                                                                     
  Włóczka :Malwa ,około 300g,druty nr 3,5

                                                                                                                          



      Bardzo serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog.
  

















    

14 komentarzy:

  1. Gratuluję!!! Jest piękny...i kolor i wzór i wykonanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno pierwszy, a nie tysiąc pierwszy? Wyszedł świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ten sweterek. Tylko podziwiać. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. guga dziękuję.
    gocha pierwszy od góry robiony dla mnie a tak ogólnie to może i tysiąc pierwszy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny sweter robiony moją ukochana metodą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też chce !i kiedyś zrobię :-)
    sweterek pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sweterek. Na pewno będzie się go dobrze nosiło :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny sweterek w pięknym kolorze:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny. A kolorek - boski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaaaaaaardzo mi się ten sweterek podoba.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. no,no, ładny sweterek, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny wyszedł:) Super metoda zwłaszcza gdy nie lubimy zszywania dzianiny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka fajnych dziergadel powstalo u Ciebe w czasie mojej nieobecnosci. Bardzo udany sweterek, bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.