środa, 30 marca 2011

SUKIENECZKA

Dziękuję Wszystkim odwiedzającym mój blog,dziękuję za wszystkie komentarze i serdecznie witam nowych obserwatorów.
Ostatnio miałam  dużo obowiązków,dlatego brak moich komentarzy na Waszych blogach ale odwiedzałam Was i podziwiałam Wasze prace.

      W niedzielę moja wnuczka przyjmowała Chrzest św.,wystroiłam ją w taką sukieneczkę
                                                                                                                                            
         włóczka Baby Red Heart, 150g
         druty nr 3 ,szydełko nr 3 i nr 5                                                                                                                 
                                                                                                                         
Zrobienie tej sukieneczki zajęło mi dużo czasu,o wiele za dużo,oj nie jestem orłem w szydełkowaniu.
          
               Bardzo serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog.                                                                                                                        

13 komentarzy:

  1. Bieto, czyli szydełko nie takie straszne :) Śliczna sukieneczka. Wnusia z pewnością wyglądała w niej uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to nie orzeł, skoro tak pięknie wyszło?

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna sukieneczka:-) Wnusia musiała wyglądać jak malutki aniołek:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale za to efekt rewelacyjny!!!Piękna i słodziutka!!!Dzidzia pewno wyglądała szałowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna sukieneczka, ciekawe jak wnusia w niej wyglądała, zapewne prześlicznie! Jesteś orłem w szydełkowanie, widać po pięknej sukieneczce!
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest prześliczna,warto poświęcić czas dla takiego cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  7. Orzeł - nie orzeł, ale sukienkę zrobiłaś bajeczną. Zazdroszczę tych umiejętności, bo ja tak nie potrafię, choć miałabym kogo stroić w takie cudne sukienusie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochane jesteście!!!Dziękuję!!!
    Wnusia wyglądała jak księżniczka.Do kompleciku było jeszcze bolerko i opaska ale zapomniałam zrobić zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukieneczka jest cudna, na pewno wnusia wyglądała cudnie :)
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czego się nie robi... warto było, wyszła pięknie - cukiereczek
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna, suknia dla damy

    OdpowiedzUsuń
  12. bonjour cette robe est superbe jolie travail j adore cordialement

    OdpowiedzUsuń
  13. W tej sukienusi wnuczka wygladala jak malutka ksiezniczka. Pieknie ja wymyslilas, pieknie zrobilas.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.