wtorek, 8 marca 2011

WYDZIERGAŁAM

                                                                                                                                    
                                                                                                                               
                                                                                                                                 
                                                                                                                               
            średnica 68 cm,kordonek ARIA ,druty addi lace 3,25                              
                                                                                                                           
           Wzór i schemat pochodzi z gazetki MOJE ROBÓTKI/rok wydania jest mi nieznany /  
                                                                                                                                             
                                                                                                                                     

     Z kaszmiru miała się wydziergać ARIELLE , ale powstaje takie coś   
                                                                                                                           
                                                                                                                                                                                                                                                                                        
          
  Bardzo serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

14 komentarzy:

  1. Piękne! Cudo, cudeńko!!!
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnecoś żółte powstaje :) A w serwetce SIĘ ZAKOCHAŁAM!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po prostu kocham te Twoje serwety i jak pojawia się nowy Twój post to bardzo się cieszę na ich oglądanie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością przejrzałam Twój blog - podziwiam Twoje wspaniałe prace - szczególnie serwety na drutach, ale nie tylko...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności jak zwykle Ci wyszły :)
    Kuszą mnie te serwety na drutach...ale... nie bardzo wiem jak się do tego zabrać...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna serweta:-) Sweterek wychodzi cudownie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna serwetka jeszcze takiej nie widziałam .

    OdpowiedzUsuń
  8. brak mi słów na te Twoje cudeńka....śliczna

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale robisz cudeńka. Te serwety, swetry i szale są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciągle zabieram się za zrobienie serwety na drutach, ale mam obawy czy podołam? Na razie zostaję przy szydełku, ale jak patrzę na te piękności, to może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  11. oj i kolejne cudo zrobiłaś śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz widze, jak dlugo mnie tu nie bylo. Kolejna piekna serweta i sweter zapowiada sie bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudna serwetka, a sweterek miodzio

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.