środa, 27 kwietnia 2011

CHUSTA VLAD i jak spędziłam święta

Zrobiłam ją jeszcze przed świętami ale dopiero dziś mam czas by ją pokazać.Moja jest taka troszkę mini,bo takie lubię-małe otulające szyję.                                                                             
                                                                                                                                                                  
 wełenka z zapasów,druty KP nr 5                                                                                                                 
         Serdecznie dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne.

Pierwszy dzień świąt gościliśmy u rodziców w moim rodzinnym domu, w moim rodzinnym mieście.Było pięknie i słonecznie więc udałam się na krótki świąteczny spacer.
         
świecąca fontanna ,uciecha dla dzieciaków
                                                                                                                                 

kolejny dzień-słodkie leniuchowanie w domowym ogródku
         
              Bardzo serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog                                                                              

19 komentarzy:

  1. Chusta piękna, a Zamość jeszcze bardziej. pozdrawiam krajankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna chusta, taki ciekawy wzór i kolor też mi się podoba. W ogóle podobają mi się Twoje prace. Robisz takie śliczne serwety. Moja mama też kiedyś robiła serwety i obrusy na drutach. Kiedyś też muszę spróbować coś usupłać :)
    Aha, i kiedyś muszę pojechać do Zamościa, bo nigdy tam nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna chusta, a Zamość? cudne te kamieniczki i wszystko inne też, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super chusta, wprawdzie kolor nie mój, ale i tak uważam, że jest urocza.
    A Zamość... heh, koniecznie trzeba będzie się tam wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna chusta!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta i ten kotek w ogródku całkiem jak moja kicia.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta piękna, kolor i wzór, cudo!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały wypad świąteczny, chusta i cóż tylko zazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta jak marzenie a foteczki piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Salut Bieta,
    Cette écharpe est magnifique!!! BRAVO
    Je vois que vous aimez aussi les fleurs, nous avons un point en commun.
    Amitiés Celeste

    OdpowiedzUsuń
  11. bonjour elle est superbe l echarpe tres jolie la couleur superbe travail amitier prunelle

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna chusta:) Ja podziwiam Twoje serwety dziergane na drutach. Nie mogę oderwać od nich oczu. Przyjazdy do domu rodzinnego to zawsze jest wielka radośc. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. witaj po świątecznie,w końcu troszkę luzu hihihi
    chusta piękna ,jeszcze takiej nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna chusta, bardzo fajny kolor, lubię taki!
    Ciekawe fotki :)))
    Pozdrawiam poświątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne kwiatki, ale chusta, cud, miód i orzeszki, przepiękna....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.