poniedziałek, 18 kwietnia 2011

NIESPODZIANKA

                    Prezent dostałam dziś od Małgosi
Ponczo wydziergane przez Gosię jest już moje/ zapożyczyłam od Ciebie zdjęcie-tylko nie krzycz albo krzycz i tak nie słyszę/.     DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ! Cieszę się ogromnie.

         W paczuszce był też bawełniany kordonek.Wydziergam z niego kolejną serwetę.

                                                                                                                               
                                                                                                                            
         Małgosiu jeszcze raz bardzo Ci dziękuję,sprawiłaś mi ogromną radość.
                                                                                         

3 komentarze:

  1. Ależ nie ma za co - już dawno mówiłam, że ja "lubię dawać" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A widziałam je już wcześniej!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne poncho :)
    Wesołych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.