środa, 13 kwietnia 2011

OWALNA SERWETKA

 Dziś znowu serwetkowo a moje wełenki wciąż czekają.Sweterki,kardigany ,bluzeczki poczekają jeszcze w kolejce bo jak nie zrobić serwetki która tak bardzo mi się podoba.                                                   
                                                                                                                             
             
                                                                                                                                   
         kordonek Muza,druty Addi Lace 1,5
         wielkość 97x67 cm                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Bardzo serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog.
                                                                                                                                                                                                       

17 komentarzy:

  1. Ale SUPER! Piekna. Nie dziwie sie ze wygryzla ubranka z kolejki do dziergania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka jest super, wiem o czym mówisz,ja też robię jedno a jak zobaczę coś co wpadnie mi w oko to rzucam wszystko i....robię to bo muszę szybko mieć :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycająca... jesteś mistrzynią!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pozostaje nic innego tylko kłaniać się w pas mistrzowi drucianych serwetek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ma niesamowite te kwiaty!!!Pięknie wyszły!!!Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędna jest co za wzór!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie jest śliczna i też mi już na nią ślinka leci

    OdpowiedzUsuń
  8. bonjour c est tres jolie cordialement

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu ,jest piękna !
    wybrałam dla Ciebie coś na wymiankę ,zaczęłam dłubać ,ale jak patrzę na serwety to mam wrażenie że moje xxx są jak ten "pikuś"

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna. Tylko pozazdrościć talentu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za tyle miłych słów...
    bardzo lubię robić serwety na drutach
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna, wzór bardzo mi się podoba!!!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jest!
    Podziwiam:) Pozdrawiam:) Zazdroszczę talentu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.