piątek, 1 kwietnia 2011

SERWETKOWA ROZDAWAJKA

                                    Witam!!!

         Serwetkowa rozdawajka tak po prostu bez okazji dla WAS.
                                                                                                 
                                                                                                     
                                           
                                           Zapraszam  
              
      Zapisy do 30 kwietnia .Losowanie 1 maja 2011r.
      Zasady standardowe.

                                                                     

45 komentarzy:

  1. !! Czy to aby nie 1kwietniowy żart?! Czy jesteś pewna, ze tą oto piękną serwetę chcesz szczęśliwcowi oddać? To ja tu staję na baczność, pierś prężę, żeby mnie przy losowaniu widać było:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz chyba dobrze, że kocham Twoje serwetkowe dzieła, więc nie może mnie zabraknąć w tej kolejce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Staję w kolejce po tę śliczną serwetę!! :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Och och jakie cudo! Ja też chcę...:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro tu trafiłam to jest znak....bardzo chcę tę serwetę, bardzo:)) pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością spróbuję szczęścia w losowaniu na takie cudo... :)

    pozdrawiam

    http://muszelka27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedno nachodzi mnie na pewno.
    Takie cudo, czy to nie żart prima aprilisowy?
    Nie mogę się doczekać losowania.

    Gorąco pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie przygarnę serwetę robioną na drutach, bo sama takiej "nie poradzę":roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja się zapisuję ,ach może tym razem się uda

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem fanką Twoich drutowych obrusów. I już zaczęłam się uczyć, żeby też tworzyć takie Dzieła. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dopisuję się....uwielbiam Twoje drutowe serwety

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez chce ,mam juz dwie od Ciebie .Pozdrawiam Serdecznie Irena

    OdpowiedzUsuń
  13. A to jest obrus moich marzeń jeśli mi się nie uda wylosować to proszę o schemat może sama go wydziubię

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna serweta, jak wszystkie, które robisz

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna serweta, ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. zapisuję się z przyjemnością i zapraszam na moje candy na edzia-goodies :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z wielką przyjemnością ustawiam się po to cudeńko:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością się zapisuję, bo bardzo podobają mi się serwetki robione na drutach.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ piękna serwetka !
    Ostatnio właśnie szukam takiego typu serwetki, więc ustawiam się w kolejce.
    Zapraszam też na swoje pierwsze Candy:
    jewellerybyagnieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Salut,
    Quel beau travail, et quelle perfection .

    Le pull jaune est trés beau.

    Amities Celeste

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna serweta. Spróbuję szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam wszystko co wychodzi spod twoich rączek. Z przyjemnością na to patrze, tez bym tak chciała.
    Mimo że kolejka bardzo bardzo długaśna sie zrobiła i Ja sie ustawie w kolejce po takie cudowne cukieraski.
    Pozdrawiam Karina
    wikifiki13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzieło sztuki! Z chęcią zapisuję się do kolejki, pozdrawiam :)
    http://w-szkatule-justyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna serweta, wiem ile pracy kosztowała.
    Nie mogę nie spróbować.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna, piękna i jeszcze raz piękna jest ta serweta...stoję w kolejce jako 26 :))) może mi się trafi coś tak pięknego!
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Wooooow jaka cudna praca... niesamowite ze taka bajka poleci do kogos i sprawi mu ogromna frajde :-) Mnie by sprawiła. Pozdrawiam. Aga

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję się i ja...cudo!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka ona piękna zapisuję się:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Na to cudo apetyt mam wieeeeeeeeeeeelki, więc dopisuję się do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ustawiam się grzecznie w klejkę po tak cudną serwetę!!!http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również się zapisuję:)pozdrawiam
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ja również się zapisuję na te cuda i zapraszam też na moje candy evemarzec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudna serweta!
    Posiadam stolik na który pasowałaby mi;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie chcieć takiego cuda, to grzech! Bardzo chętnie przygarnę...
    Pozdrawiam i dziękuję za życzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. jest przecudowna!
    myślę, że spodobałoby jej sie na moim stoliku...

    OdpowiedzUsuń
  36. To i ja się zapisuje na te piękność.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też chciałabym się dopisać :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  38. To cudo jest zrobione na drutach? Wow! Jestem pełna podziwu no i oczywiście zapisuję się. Zapraszam do mnie na Tęczowe Rozdawanie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Och serwetka idealna na mój stół. Mam nadzieję, że będzie moja :).

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna serweta. :) Chętnie o nią "zawalczę". :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. I jasię zapisuję. Może mi sie uda. Takie cudo... Uwielbiam takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  42. i ja się zgłaszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj, już za późno... bardzo mi przykro ale jeśli można to poproszę o schemat może uda mi się zrobić samej :) www.wrzosowespelnieniemarzen.blogspot.com
    Pozdrawiam - Małgosia W.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.