wtorek, 31 maja 2011

Nareszcie bieżniczek dla IWONKI gotowy.
Wzór i schemat w/g Ericha Engelna. W oryginale nie ma wykończenia koronkowego wokół serwetki,tu dodałam go od siebie.

                                                                                                                                                                                                                                                          
         
Do kompletu dorobiłam 6 małych serwetek                                                                                                              
                                                                                                                                                                                                                    
        IWONKO mam nadzieję,że będzie Ci się podobał.
     
      Kilka dni temu z moich zapasach włóczkowych wygrzebałam wełenkę.Wyprałam ,przewinęłam                                                                                                                                                                  
       i zafarbowałam                                                                                                                                
                                                                                              
        Powstały krótkie pasemka kolorów - w robótce na pewno wyjdzie"kogel-mogel".
        Pozostał mi jeszcze jeden motek i on też zostanie kiedyś pofarbowany.

        Były jeszcze takie motki
                                                                                                           
     a po moich eksperymentach są takie.Czy coś z nich powstanie ?                                                                                                                                                                                                                                     Bardzo  serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog.                                                                                                          

18 komentarzy:

  1. Serweta niesamowicie piękna, a ta koronka, którą dodałaś od siebie czyni ją jeszcze piękniejszą.
    Farbowanie wygląda na udane, znów powstanie coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny bieżnik! Bardzo zaciekawiła mnie ta ufarbowana wełna, ciekawa jestem co z niej powstanie :)
    Miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonka będzie szczęśliwa bo bieżnik piękny jak marzenie.
    Udanych robótek z wełenki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bieżnik pierwsza liga. Ale że Ty te wełenki tak ... Od tej strony Cię nie znałam i nic nie wiedziałam takich super umiejętnościach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serweta robi ogromne wrażenie - ta koronka ubogaciła ją - wprost oczu nie można oderwać!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. serweta piękna!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny jest ten obrusik :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny bieżnik i na pewno się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. pytasz Iwonę, czy będzie się podobał...
    jak nie, to chętnie przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bieżnik przepiękny i jak misternie zrobiony.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. i nie wiem co mam napisać
    TO JEST CUDO NAD CUDAMI !!!!!!!!!!!
    Elu znokałtowałaś mnie w jednej sekundzie,oczywiście pozytywnie ,jest .... no brak mi słów ... jeju ....on jest mój? jeju nie wierzę ,jeju......

    OdpowiedzUsuń
  12. Bieżnik jest piękny i ...duży :)
    A te wełenki świetne!Skąd Ty je bierzesz ?Chętnie bym sama takie zakupiła gdzieś

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny bieżnik - łał..
    a wełenka rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bieżnik jest piękny!!! Piękny! Przepiękny!
    Zazdroszczę Iwonce takiego prezentu wymiankowego.
    Farbowanka ma fajne kolorki. Na pewno coś ciekawego wyczarujesz.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serweta jest cudowna!!! Chylę czoła przed Mistrzynią.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny bieżnik, dobrze że dodałaś koronkę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyjątkowo ładny bieżnik - wzór niespotykany i perfekcyjne wykonanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna serweta dopiero teraz wpisuję swój podziw ,ale wcześniej blogger u mnie coś fiksował i mi wyrzucał komentarz widocznie był zbyt piejący z zachwytu to może teraz się uda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.