piątek, 13 maja 2011

Paczuszka z wygraną  w mojej rozdawajce szczęśliwie dotarła do MARIOLI.
JANECZKĘ obdarowałam też tym i owym.

A ja dostałam od  IWONKI pięknie wyhaftowane czerwone serduszko.Iwonko zrobiłaś dla mnie przepiękny prezent.                 Dziękuję Ci  bardzo serdecznie.
                                                                                                                     
                                                                                                                     
    Prześliczne prawda? ....A po łakociach nie ma już śladu.

    Zaczęłam robić bieżnik,będzie prezentem wymiankowym dla      IWONKI
                                                                                                               
     
      Dziękuję i pozdrawiam wszystkich zaglądających tu do mnie                                                                                                             

7 komentarzy:

  1. Upominek śliczny:)
    A serweta też na pewno będzie przecudna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszko śliczne!!!A to co robisz zapowiada się tak bosko!!!!Ja bym z Tobą też się czymś chętnie zamieniła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Salut Bieta,
    Vous avez reçu un très joli cadeau, j'attends de voir votre tricot blanc.
    Bon weekend. Celeste

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszko śliczne, a bieżnik będzie boski jak serweta, którą dostałam od Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super serduszko dostałaś.
    A bieżnik już ekstra wygląda.
    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na następne Twoje serwetowe arcydzieła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super serducho!!
    A bieznika masz juz spory kawal, pewnie niebawem zobaczymy go w calej okazalosci.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.