czwartek, 9 czerwca 2011

Do wykonania tej chusty wykorzystałam motyw ażurowy HAWTHORNE
                                                                                                                     
                                                                                                                         
                                                                                                                          
 włóczka Tiftik Natura,druty  nr 6 ,zużyłam prawie 100g

  Pozdrawiam  i zapraszam ponownie
                                                                                                                        

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładna chusta!Lubię taki kolorek i ażur bardzo pasuje do niego!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO, fajna znow. kolorek przyjemny, ladnie prezentuje sie z tym azurkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, oj, śliczna i mój kolorek :), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci wyszła, fajny wzorek i kolorek (jeden z moich ulubionych )
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładna!!! Ja też taką chcę!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna!żebym to ja takie umiała robić.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta piękna. I kolorek ma smakowity:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wzór i kolor. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna choć nie mój kolor. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajniasta i kolorek akurat

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny! A Twoje urocze serwetki już u siebie na blogu prezentuję - jeszcze raz serdecznie dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.