piątek, 10 czerwca 2011

SERWETKI DLA GOSI

GOSIA  u siebie na blogu już pochwaliła się więc i ja prezentuję to co dla Niej zrobiłam.Trzy małe serwetki o średnicy 25 cm w/g Ericha Engelna.Wiem,że się podobają i to cieszy mnie bardzo.


                                                                                                                             
    kordonek Perle 5,druty nr 2                                                                                                                                                                   
   
      A pomału powstaje sweterek                                                                  
       i kolejna chusta                                                                                                                      
                                                                                                                          
          Pozdrawiam i zapraszam ponownie                                                                                                        

13 komentarzy:

  1. Podobają?! One mnie zachwyciły, oczarowały i normalnie się w nich zakochałam! Nawet sobie nie wyobrażacie wszyscy, z jaką precyzją, jak misternie są wykonane, mistrzostwo świata - do katalogów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty piękne! Sweter ma bardzo ładny kolor, ciekawe jaki będzie wzór. Chusta też wygląda bardzo ciekawie!
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje serwety:-) Są takie śliczne i delikatne:-) Już się nie mogę doczekać końca chusty bo zapowiada się fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ się u Ciebie dzieje :) czekam na efekty końcowe

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ślicznoty :)) bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Serwety, jak to zwykle u Ciebie, sa piekne. Rozpoczete projekty tez przyciagaja oko.

    OdpowiedzUsuń
  7. bonjour bien jolie tres beau travail cordialement

    OdpowiedzUsuń
  8. OOOOOOOOOOOO pozostaję tu u Ciebie na dłużej, z rozdziawioną z zachwytu paszczą :)
    Pozdrawiam
    Aniela

    OdpowiedzUsuń
  9. oj piękne,piekne !!!!!!!!!! Małgosia pewnie zrobi takie oczy jak ja hihihi
    sweterek mnie zainteresował ,a chusta,to chyba jest ta która zamierzam zrobić w przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne maleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jesteś pracowita, jednocześnie trzy prace i pewnie wkrótce zobaczymy ich efekty końcowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie robiłam serwetek na drutach, ale patrząc na Twoje cuda postanowiłam spróbowac.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.