czwartek, 30 czerwca 2011

W KOLORZE MIEDZI

Dokończyłam kardigan,którego początki pokazywałam kilka postów wcześniej.Dziergany od góry według własnego pomysłu.Rękawy wrabiane rzędami skróconymi.Dekolt,rękawy i dół swetra wykończyłam łańcuszkiem  /I-cord Bind Off /.Tej metody wykańczania,do tej pory mi nie znanej,nauczyłam się z blogu Antoniny.Jeszcze pozostaje mi kupić i przyszyć guziki.

                                                                                                         
                                                                                                          
                                                                                                              
     włóczka Tiftik Natura ,około 300g
     druty KP nr 4

      i kilka fotek ogródkowych
                                                                                                                        

                 Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

18 komentarzy:

  1. Sweterek przepiękny, ma fantastyczny kolor, wzór oczywiście też!!! ciekawa jestem jakie guziki przyszyjesz:))) W ogrodzie piękne kwiatki, porzeczki pewnie przepyszne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sweterek:-) Ach jak zazdroszczę takiego wspaniałego ogrodu...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek. Piękny plenerek.
    Ja też muszę się tego łańcuszka nauczyć.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje się znakomicie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ela, super kardigan, super! Tez lubie i-cord'owe wykonczenia. A w ogrodzie jest bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie pyszne porzeczki u ciebie, u nas wszyskie wymarzły.Kardigan piękny, czekam aż pokażesz go na sobie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek przepięknie Ci wyszedł no i kolor do niego idealny

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny Twój cardiganek, pięknie wykonany i wspaniały kolor. A fotki z ogrodu piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sweterek !Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny sweterek :)) i jakie apetyczne wiśnie i porzeczki u mnie niestety puste drzewa i krzaki...

    OdpowiedzUsuń
  12. Salut,
    Cette veste est magnifique...... et une très belle couleur.
    Ah.... les belles fleurs ma passion.....
    Amitiés Celeste

    OdpowiedzUsuń
  13. bonjour tres jolie tres beau travail quelle jolie fleurs cordialement

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny sweter, można uznać że jesteś przygotowana na chłody! ja podziwiam Twoją robotę bo dla mnie takie prace to czarna magia; najbardziej zazdroszczę, że umiesz tak precyzyjnie wydziergać cały fason i jeszcze wszystkie proporcje się pięknie zgadzają ;)
    ogród w sam raz na spacer podwieczorkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterek jest świetny, a Twoje kwiatki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale sliczne foty,te kwiaty i owoce ...ma się ochote sięgnąć i złapać,eh...

    sweterek bardzo fajny,kolorek ma ciekawy,coraz więcej oglądam właśnie takich włóczek ,wzieło mnie hihihi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.