sobota, 30 lipca 2011

Mały kłębuszek Luny wykorzystałam do wydziergania kolejnej chusty. Tym razem cieniutka jak pajęczynowa nić FYLLERYD
                                                                                                                         
                                                                                                                         
                                                                                                                      
       Wymiary chusty 186 cm x 85 cm.Robiłam na drutach nr 4.

                     Pozdrawiam i zapraszam ponownie
                                                                                                       

26 komentarzy:

  1. Śliczna! Pomysleć, że z poczciwej luny... nawiasem mówiąc podziwiam Cię za dzierganie pęczków z moherku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. C U D N A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna:-) Wygląda jak mgiełka:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, zazdrość mnie zeżarła!!!!Przepiękna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę już patrzeć na te cuda!!!Niech mnie ktoś nauczy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna ta chusta, muszę zgapić troszkę bo przydałaby mi się taka na wesele przyjaciółki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, jaka cudna!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Już chyba pisałam, że niesamowicie zdolna z Ciebie babka. A tempo też imponujące...

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiekna... zazdroszcze...

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczna ,witać że do nitki dołożyłaś serce

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię do Ciebie zaglądać.I kolejny raz upajam się widokiem czegoś dla mnie jak na razie nie osiągalnego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne prace a delikatność chusty powala, nie znam tej włóczki ale jestem pod wrazeniem i chyba blizej sie zaznajomie z nia Pozdrawiam TUE_
    www.szydelkowekoronki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci wyszła ta chusta i nupki zaliczone =suuuuuuuuuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudeńko.
    Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Salut,
    Quelle beauté et quelle perfection, félicitations.
    Amitiés Celeste

    OdpowiedzUsuń
  16. bonjour tres jolie le chale merci pour votre commentaire amitier prunelle

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna chusta i taka delikatna :) a ile przy tym pracy :)
    Dziękuję za komentarz u mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chusta jest przepiekna :)Obejrzałam Twoje serwety na drutach i jestem pod wrażeniem,patrząc na nie nabieram też ochoty na wydzierganie jakiejś.Witam Cie u mnie,jest mi miło że zainteresował Cie mój blog :)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.