wtorek, 26 lipca 2011

NIE TYLKO NA DRUTACH /1/

 Od pewnego czasu zastanawiam się czy powinnam pokazać  prace szydełkowe osobiście wykonane jakiś czas temu.Moja umiejętność posługiwania się szydełkiem jest niewielka /dominowały druty/ ,ale udało mi  się wykonać kilka,dość fajnych rzeczy z których  powiem nieskromnie jestem  dumna.

To może dzisiaj serwetki :                                                                                
                                                                                                                          
                                                                                                                         
 .............................................................................................

 Dziękuję serdecznie  za wszystkie komentarze odnośnie mojego SEMELE
  nietylkoSZALenstwo -  robiłam w/g swojego upodobania,bardziej w formie szalika / 220cm x 54cm/ niż chusty  
..............................................................................................
                        Pozdrawiam i zapraszam ponownie                                                                  

20 komentarzy:

  1. Wszystkie prace są tak śliczne, że nie potrafiłbym powiedzieć, która podoba mi się najbardziej. Przede wszystkim są to dla mnie wzory, których nie widziałam, dlatego jestem nimi zachwycona. Jak mogłaś zastanawiać się, czy pokazywać takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oniemiałam z zachwytu!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja potrafię zrobić łańcuszek ,słupek ,półsłupek i tu sie moje zdolności kończa,a Twoje serwetki są zachwycające ,możesz być z siebie dumna

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe, pokazuj dalsze prace, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetki są śliczne, naprawdę możesz być dumna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są:-) Wcale nie uważam żeby Twoja umiejętność posługiwania się szydełkiem była niewielka... Wręcz przeciwnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy to naprawdę skromność...przecież Twoje prace są piękne, widać, że bardzo dobrze radzisz sobie z szydełkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace, nie jedna by może ci pozazdrościć umiejętności. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Salut Bieta,
    Quel travail magnifique, très fin et délicat on diarait de la dentelle.
    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  10. Te prace są zachwycające wręcz. Co za piękne wzory i wykonanie. Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I masz prawo być dumna, nie są to twory osoby, która jak piszesz ledwo "posługuje się" szydełkiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Powaliła mnie Twoja umiejętność szydełkowa serwetki są super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne prace, masz bardzo zdolne rączki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. i niby nie umiesz na szydełku? a tu proszę jakie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piszesz, że Twoje umiejętności są niewielkie? Coś mi się wierzyć nie chcę bo prace są po prostu piękne i trudne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne są te serwety i jak najbardziej pokazuj te cudeńka pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.