niedziela, 7 sierpnia 2011

Dzisiaj udało mi się wykończyć dwie robótki.
Pierwsza to sweterek .Robiłam go dość długo,bo od wiosny chyba.Teraz na chłodniejsze dni będzie jak znalazł.
    Włóczka  z zapasów /bez banderolki/,zużyłam prawie 3 motki,robiłam drutami addi nr 3,75 .
    Kolorek śliczny dżinsowy.Korpus sweterka robiłam od dołu w jednym kawałku,rękawy wrabiałam od góry. Bardzo polubiłam tę metodę dziergania -odpada szycie ,którego nie cierpię.Ogólnie jestem zadowolona z efektu końcowego.
   
i druga robótka - chusta z nici bawełnianych.Jeszcze nie prana i nie blokowana.

Dziękuję Wam za wszystkie pochwały mojej poprzedniej pracy. Nie ukrywam,że bardzo lubię robić chusty /bardziej robić niż nosić/                                                                                                             
                      
                  Pozdrawiam i zapraszam ponownie

21 komentarzy:

  1. Świetny sweterek:-) Bardzo podoba mi się jego kolor:-) Chusta ma śliczny wzór i mam nadzieję, że pokażesz efekt końcowy po zblokowaniu;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. marze i marze o takiej chuscie, ale chyba nie dam rady... zazdroszcze°

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweterek na nadchodzące zimniejsze wieczory i dni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny sweter, śliczny ma kolor! Na pewno się przyda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek bardzo ładny i z pewnością będzie często noszony.
    A chusta zrobiona jednym z moich ulubionych wzorów. Piękna będzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek cudny i w moim kolorze, a chusta wzorem, na który mam straszną ochotę, od dawna :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny sweterek, bardzo ładny kolor, czekam na chustę po zblokowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek akurat na nadchodzący tydzien, bo nie zapowiada się ciekawie, a chusta jest piękna, mimo, że widać jej tylko kawałek...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. nie musisz czekać do jesieni bo pogoda nas w tym roku nie rozpieszcza i wieczorami można śmiało sweterek prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O! jakie ładne! I sweterek i chusta!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny sweterek, lubię taki kolor. Podoba mi się ten delikatny ażurek u góry:)
    Chusta ma przepiękny wzór, chodzi za mną od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny jest ten sweterek taki w moim guście i czekam na prezentację tej białej ślicznoty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle cuda!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny sweterek i chusta także!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Salut Bieta,
    Ce gilet est vraiment très beau,la couleur bien choisie,bravo
    Amitiés Celeste

    OdpowiedzUsuń
  16. Dołączam się do zachwytów koleżanek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. sweterek bardzo mi się podoba
    na chuste czekam aż pokażesz w pełnej krasie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny sweterek i kolor świetny. Znam tez ten wzorek chusty. Uwielbiam go, ale też wolę robic niż nosić:) czekam aż zaprezentujesz w całej okazałości. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny taki grzeczny sweterek!!!
    A część chusty wyglada ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super sweterek, a chusta na pewno będzie piękna po zblokowaniu, bo juz wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweterek jak i chusta piękne:)jak zawsze zazdraszczam umiejętności wykonywania takich cudowności!!!!
    Bardzo dziękuję za wyróżnienie-jest mi bardzo miło,ale moje małe wytwory,przy twoich są tyciutkie;ale ciesze się bardzo że mogę podziwiać podziwiać,komentować-bo sprawia mi to ogromną radość(tylko czasu więcej chciałabym dokupić)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.