poniedziałek, 5 września 2011

ZAMARZYŁY MI SIĘ ...

podusie,których nigdy za wiele.Do ich wykonania wykorzystałam wełenkę o której pisałam tu
Włóczki starczyło na dwie poduszki,każda waży ok.200g.

                                                                                                                        
   
             Wełenka gruba,druty nr 6,więc poduszki powstały błyskawicznie.Robiłam na okrągło.Środek robótki to najprostszy wzór listkowy,dalej ścieg francuski.                                                                                           To początek mojej robótki.

          Poduszki mają kolor brudnego różu.Zrobiłam cztery jednakowe części.Do zszywania boków zastosowałam metodę 3-needle bind off. Ten sposób łączenia dzianiny dokładnie opisała Lete na blogu Drut pomocniczy

                                                                                                                                                                                                               Dziękuję,że do mnie zaglądacie.
    Dziękuję za przemiłe komentarze i zapraszam ponownie. 

11 komentarzy:

  1. Śliczne są te poduszki! Przepiękny wzór!!! Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawde super podusie,ja zabieram sie mam wiele pomyslow ale z realizacja kiepsko podziwiam chec do pracy

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie się prezentują, i kolor śliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny wzór.Pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  5. bonjour merci pour ta visite tres jolies les coussins tres jolie travail cordialement

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i kolor ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale oryginalne i piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.