poniedziałek, 24 października 2011

CZARNA GAIL 2

To co tak fajnie zapowiadało się w ostatnim poście zostało zrobione.Bywa,że  moje robotki muszą nabrać urzędowej mocy ,tak  jest i teraz ,więc dziś fotek tego fajnego nie będzie.Jest za to GAIL.Uwielbiam ten wzór . Czarny kolor i bardzo cienka włóczka wcale nie przeszkadzały mi w dzierganiu. ZEFIR i moje ulubione Addi Lace to świetne połączenie.

                                                                                                                         
 zużyłam 67 g włóczki       
 Chusta jest już u właścicielki  i wiem,że się podoba.     
A teraz mój najnowszy nabytek

    Będą mi potrzebne do kolejnej robótki.Jestem bardzo ciekawa ile czasu zajmie mi nauka dziergania na tych grubasach.
         
                Pozdrawiam Was bardzo serdecznie   bieta                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

24 komentarze:

  1. Chusta jak zwykle, piękna.
    10 mm to najgrubsze druty na jakich robiłam i wydawało mi się strasznie grube i tak trochę stukają przy robieniu. Dziergałam więc w samotności, żeby nie przeszkadzać domownikom... hihi
    No i ogromnie jestem ciekawa co na tych grubasach wydziergasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna:))) ja na takich paróweczkach jeszcze nie działam:) ciekawa jestem Twoich odczuć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Liście są chyba najwdzięczniejszym motywem - widzę, że nie tylko dla mnie ;-) - zachwycająca chusta...
    Pozdrawiam serdecznie i z ciekawością wypatruję robótki na grubaskach

    OdpowiedzUsuń
  4. chusta piękna ;)))) taki kolor dodaje jej elegancji ;)))) podziwiam Cie za taka cienizne i jestem ciekawa co zrobisz na swoich nowych kredkach :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. JEST WSPANIAŁA!!!!tE LISTKI SĄ TAKIE PIĘKNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta jest piękna.
    Druty wyglądają jak pociski, napisz koniecznie jak trzyma się takie maleństwa w rękach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna chusta. Tak równiutko układają się w niej oczka.

    OdpowiedzUsuń
  8. o rety, cieniutki zefir Ci nie przeszkadza? to baaardzo podziwiam, a te drutki to jaki rozmiar (te addi lace)? Z tego połączenia narodziła się przepiękna chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna chusta :)) a te grubaski będziesz na nich śmigać z prędkością światła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna ; niedawno popełniłam dwie w czarnym kolorze i powiedziałam dość czarnego ale jak patrzę ma Twoją to chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten wzór nie może się znudzić:) Efekt powalający - chusta jest bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. on pourrait croire que c'est de la dentelle, tellement c'est fin et délicat....une vrai beauté.

    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu piękna, brak mi słów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gail prześliczny ...
    a co będziesz robiła na tych grubaśnych drutkach?

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzierganie z Zephira uważam za nie lada wyczyn. Podziwiam. Efekt jednak wart poświecenia, zachwycający! Lekka, delikatna, elegancka. Nic dodać nic ująć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam,tak ak napisała samosia dzierganie z Zephira to nie lada wyczyn i jeszcze czarnego....A chusta jst prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zawsze... zasdroszcze... podziwiam... tez bym chciala... nie umiem.........

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne listki, przepiękna chusta!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem krótko -booska gail.
    A drutki dają do myślenia -co powstanie:)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. gail sa moimi ulubionymi wzorami twoja i jeszcze w czerni przecudna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.