wtorek, 29 listopada 2011

* * *

Co mogłam zrobić gdy córka poprosiła mnie o wydzierganie szalika z listkami Semele? Zrobiłam ,bo dziecku się nie odmawia. Po modyfikacji ,bez bocznego paska liściowego ,wyszedł według życzenia.

       włóczka Angora Ram niecałe 100g ,druty KP  nr 4       


 *****************************************************************************
                    Jeszcze kilka słówek o rozdawajce.                          Do tej pory nie otrzymałam od we_st  wiadomości. Dziś mija tydzień od losowania. we_st czekam na Twój adres do jutra,powiedzmy do godz.17. Jeśli nie otrzymam żadnej wiadomości powtórzę losowanie.
******************************************************************************                                                                                                                          
                     Pozdrawiam Was bardzo serdecznie   bieta

27 komentarzy:

  1. Wow dobrze,że nie odmówiłaś!!!!Jest wspaniały -powaga!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny szalik dokonane :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow wyszedł doprawdy przeeeeepieeeeeknyyyyyy!!!
    I ten kolor słodki :-) super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Salut,

    Un seul mot:MAGNIFIQUE!!!!

    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny wyszedł, bardzo urokliwe sa te listeczki

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolorek i bez tych listków też wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, no ale to było wiadomo od razu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, taka semele o wiele bardziej mi się podoba! może też się skuszę na ten wzór, koniecznie w Twojej wersji! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny szal i taki energetyczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba ten szal a nie mam odwagi za niego się wziąść ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny...obiekt moich marzeń:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Fantastyczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Córce się nie odmawia, a kiedy jeszcze prosi o coś takiego... i fajny kolor, taki fuksjowy

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem, jestem, adres przesłałam drogą mailową. Mam nadzieję, że dotarł. I jeszcze raz napiszę, że baaaardzo się cieszę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za przemiłe komentarze:)to już na pewno ostatni taki szal z listkami/przynajmniej na razie/ mam już dość tych listków.

    we-st wiadomość otrzymałam,dobrze że już jesteś.Szalik wędruje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szalik jest piękny! Tak szybo dziergasz że nie nadążam tu zaglądać :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. wow piekny. dobra mama z ciebie i jaka zdolna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.