wtorek, 22 listopada 2011

ROZDAWAJKA WYNIKI

Chciałabym bardzo serdecznie podziękować za udział w mojej rozdawajce. Dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze i za to, że mnie odwiedzacie.
Chęć przygarnięcia szalika wyraziły 34 osoby. Losowanie przeprowadziłam tradycyjną metodą, jeszcze nie potrafię korzystać z programu do losowań.
                                                                                             
      i z przyjemnością ogłaszam zwycięzcę w mojej rozdawajce                                                                                                                         
                         we_st    SUMMIT  już jest Twój.  Gratuluję!!!
   
          Moja kochana wnuczka kończy dzisiaj pierwszy roczek życia.Stawia pierwsze kroczki i tak słodko mówi baba .Kocham ją  całym sercem.
                                                                                                       
                                                                                                                  
                 22 listopada  to dzień urodzin mojej wnuczki.

atina niespodzianka wędruje do Ciebie.Gratuluję!!! Mam nadzieję, że to co przygotowałam, spodoba się Tobie.      
we_st ,atina proszę Was o adresy na mój e- mail.    
***********************************************************************  
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie   bieta                                                                                 

15 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej, a wnusi życzę dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Salut,

    Très chanceuse la personne qui a reçu un si beau châle.
    Joyeux anniversaire pour votre petite fille.

    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  3. Buziaki dla wnuczki i oczywiście gratulacje dla wylosowanej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Samych wspaniałości dla wnusi, a zwyciężczyni gratuluję, choć zazdroszczę jak cholera!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. że tez o wnuczce nie pomyślałam! sto lat, sto lat....! dziękuję za udział w zabawie, zwyciężczyni gratuluję z zazdrością ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale miałam nosa:)))Dziękuję bardzo.....
    Wnusia niech rośnie zdrowo.Samych szczęśliwych chwil w życiu kruszynko:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wnusia wygląda jak mały cukiereczek w tej czapeczce nic tylko schrupać.Wszystkiego najlepszego dla Wnusi z okazji urodzin

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu coś przegapiłam - ale gratuluję szczęściarom... taaaki szal

    OdpowiedzUsuń
  9. no cóż, próbowałam... gratuluję szczęściarze, Tobie dziękuję, a wnusi życzę Najlepszego!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bonjour tres jolie votre chale bonne journee a vous

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja bym chciała wiedzieć jak wnusia ma na imię :). A w różnych konkursach, to ja wiem, że szczęścia nie mam, ale gratuluję tej, co szczęście miała i będzie się cieszyć cudnym szalem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego dla Twojej wnusi :) i dziękuję za zabawę.
    Zwyciężczyni oczywiście gratuluję z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje jeszcze raz wszystkim za udział w rozdawajce:) dziękuję za życzenia urodzinowe dla mojej wnuczki:)
    Elka Te -wnusia ma na imię Kaja

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeeeeeee, udało się. Pierwszy raz w życiu udało mi się coś wygrać. Nie odzywałam się, bo byłam poza domem. Teraz się dowiedziałam i moje szczęście nie zna granic...
    A dla wnusi najlepsze życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. we_st cieszę się ,że się odezwałaś.Adresik już mam ,więc oczekuj przesyłki:))
    dziękuję za życzenia dla wnuczki:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.