piątek, 4 listopada 2011

ZAPRASZAM

Ciągle sobie obiecuję,że będę odpowiadać na pytania jakie mi stawiacie w komentarzach.Ale pisząc nowego posta zapominam o tym, więc dziś kilka odpowiedzi
Beato- niestety nie wymyślam wzorów, korzystam z gotowych schematów
Dziergam Sobie- moje addi lace mają nr 3,25. Są lekkie,bardzo ostro zakończone, idealne do dziergania chust z cienkich włóczek co niedawno odkryłam,  bo do tej pory robiłam  na nich serwetki. Polecam.
Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny.

A teraz chciałabym zaprosić Was na moją kolejną rozdawajkę. Nie wiem czy to co proponuję komuś się spodoba, mimo to zapraszam.Szal zrobiony jest z Luny multikolor,wymiary 180cm x 45cm
Zasada jest prosta - proszę zostawić komentarz pod tym postem w którym wyrażacie chęć przygarnięcia szala.

                                                                                                                
Losowanie 22 listopada. Data dla mnie bardzo szczególna, kto pierwszy odgadnie dlaczego, otrzyma niespodziankę.
               
                    Zapraszam , miłej zabawy życzę   bieta

38 komentarzy:

  1. Szal jest piękny i chętnie go przygarnę.
    Data 22 listopad to pewnie Twoje urodziny ?
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze nie jestem pierwsza, bo pewnie LEPTIR odgadła zagadkę.
    Sprawdziłam resztę okoliczności: - urodziny bloga w marcu, a imieniny 22 listopada obchodzi - Stefan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam napisać, że chusta jest śliczna :)
    Pozdrawiam - Maria

    OdpowiedzUsuń
  4. A może to data ślubu ? Albo narodziny dziecka? Śliczny ten szal , zapisuję się,bo choć mogę mieć nadzieję na posiadanie takiego cuda !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. szal cudny!Może to Twoje urodziny bo moje 21.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten szal,pewnie już zagadka odgadnięta...ja 20 listopada mam rocznicę ślubu...
    z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym przygarnęła taki szal! obstawiam, że 22 listopada masz urlop, nic nie robisz i bardzo Cię to cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten Summit.
    W kolejeczce się nie ustawiam bo mam swój taki szaliczek
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kolejna w kolejce po to cudo.....tak myślę i myślę a może to urodziny wnusi?

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja chętnie przygarnę, jest przepiękny i na pewno przytulny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też staję w kolejce po szaliczek :) może się uda i w prezencie urodzinowym dostanę :))
    Ps. czyżby Twoje urodzinki były 22 listopada:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szal jest cudny. Chętnie się zapiszę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szal cudny... Z chęcią się zapisuję ;)
    Co do rocznicy stawiam zdecydowanie na rocznicę ślubu :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Salut,

    ce châle est tout simplement divin....

    bon weekend.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  15. no to jeszcze ja się ustawię w kolejce. Na pewno nie wygram, ale muszę spróbować, bo Summit od dawna jest na mojej liście "to do", a jak tak dalej pójdzie to akurat do emerytury się z nim wyrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szal cudowny.Myślę, że to rocznica ślubu, lub urodziny dziecka.Ja 22 listopada urodziłam syna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mieć coś przez Ciebie zrobionego, to moje marzenie. Jestem pod wielkim wrażeniem Twoich prac. A 22 listopad? Hm, na pewno bardzo ważny dzień w Twoim życiu...

    OdpowiedzUsuń
  18. bonjour jolie chale tres belle couleur cordialement

    OdpowiedzUsuń
  19. 22 listopada to imieniny mojej mamy. Może Twojej też? Ale obstawiam, że jest to data pierwszej randki z Twoim obecnym mężem.
    Ustawiam się w kolejce po szal, bo chciałam go kiedyś zrobić, ale jakoś mi nie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a może to data naumienia się jakiejś wyjątkowej dla Ciebie techniki robótkowej ?:)))) chętnie bym taki szalik przygarnęła! pozdrawiam serdecznei

    OdpowiedzUsuń
  21. Nieśmiało ustawiam się w ogonku...
    Pozdrawiam
    sasia73

    OdpowiedzUsuń
  22. no to i ja zapisuję się do kolejki po cudną wygraną:) a data...narodziny dziecka!

    OdpowiedzUsuń
  23. no,to jest dobze,bo mam plaszcz wlasnie czarno- lila,wiec bedzie mi pasowal,naprawde piekny,pozdrowienia irena

    OdpowiedzUsuń
  24. Szal-cudo :)
    Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyjątkowa data? stawiam na rocznicę ślubu :-)
    Szal z miłą chęcią przygarnęłabym... cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. cudny ten szal
    a okazja - poznałas męża/ oświadczył sie albo brałas slub ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też chcę, ja też :)

    www.zaczarowaneszydelko.ofu.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze to może być rocznica ślubu lub urodzinki, ale jak sie nie uda to i tak sie zapisuje na glowna nagrode:) Piekny szaliczek! Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudny szal, zapisuję się :)
    Bieta, jeszcze raz serdecznie zapraszam na wystawę, jakby co, to się do mnie odezwij, chętnie Cię osobiście oprowadzę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. To ja sie jesszcze dopisuje,bo szewc boso chodzi jak mowi przyslowie..
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    birthday?
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Hello!
    congrats!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeśli można, to i ja chętnie ustawiam się w kolejce po to CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  34. Pisałam komentarz, ale go nie widzę ;) więc próbuję jeszcze raz, bo bardzo mi się podoba ten CUDNY szal :) Może szczęście się uśmiechnie i uda mi się go wylosować :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny szal.
    Późno, ale zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Summita nie odpuszczę :) Sama nie mam cierpliwości :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ piękny ten summit :) Może jeszcze nie jest po losowaniu ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.