środa, 28 grudnia 2011

.... i po świętach

Dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne.

  Jeszcze przed świętami zrobiłam chustę Gail. Poleciała do EWY   

                                                           
        taki mały prezent gwiazdkowo- imieninowy
                                                                                                         
                                              
              Pozdrawiam  bardzo  serdecznie     bieta                                                                                                                                                      

25 komentarzy:

  1. Jeszcze raz bardzo, bardzo Ci dziękuję!!! Zrobiłaś mi tak fantastyczną niespodziankę...jest mi tak szalenie miło, że pomyślałaś o mnie...wzruszyłam się bardzo!
    Chusta szalenie mi się podoba!!! Dziękuję Bietko:) Buziaki przeogromne w podzięce ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiałam ją już u Ewy, ale jeszcze u Ciebie dodam , bardzo mi się podoba, śliczny kolor, uwielbiam brązy!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta!
    Cudny kolor... oj zazdroszczę Ewie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słońce jeszcze bardziej podkreśliło piękny kolor chusty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna, ten kolor wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor. A chusta boska. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. tą chustą zachwycam się od dawna, chyba czas tez taką udziergać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rudaska świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna chusta :) Taki prezent to każdy by chciał :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. chusta fantastyczna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dołączyłam i cieszę się ogromnie, że mam do Ciebie też ścieżkę - Pani Niteczka

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny gail w pieknym kolorze

    dziekuje za zyczenia świąteczne i bardzo przepraszam że nic nie wysłałam ,zaniedbałam to
    w ogóle brak mi czasu na wszystko
    jeszcze raz dziękuję
    do siego roku !

    OdpowiedzUsuń
  13. Chusta jest piękna.... :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna chusta, w super kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczna chusta:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wykonanie wiadomo mistrzowskie ;)) ale i kolor przyciąga uwagę !

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna chusta,cudny kolorek:)
    W Nowym Roku wszystkiego dobrego ,dużo zdrowia i uśmiechu w każdym nadchodzącym dniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bieto, dużo dobroci w nadchodzącym roku zdrowia i dobrego samopoczucia, oraz ciekawych robótkowych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęśliwego nowego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.