środa, 14 grudnia 2011

RĘKAWICZKI

Dotarła do mnie przesyłka od  Iwonki , a w niej rękawiczki. Jak stałam się ich posiadaczką można poczytać tu i tu . Iwonko bardzo dziękuję,rękawiczki są milutkie i bardzo cieplutkie.Idealne na moje ciągle zimne  ręce.Dziękuję też za piękną karteczkę i życzenia świąteczne.

                                                                                                                                             
Rękawiczki wykonane są metodą  twoends. To świetny sposób dziergania by rękawiczki były ciepłe i nieprzewiewne.
A tak wygląda rękawiczka na lewej stronie.
     Więcej na temat twoends poczytamy tu  na blogu  Drutoterapia.  By poznać i nauczyć się tej techniki dziergania zapisałam się na kurs  który prowadzi Iwonka

     
                Pozdrawiam  bardzo  serdecznie     bieta                                                                                                                                                                                                                                  

3 komentarze:

  1. Piękne rękawiczki, teraz zima Ci nie straszna :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rękawiczki przecudne, też takie chciałam kiedyś sobie zrobić.....ale ja tu zawitałam bo bardzo, bardzo, bardzo chciałam Ci podziękować za wspaniały prezent!!! Jesteś niesamowita!!! Zrobiłaś mi olbrzymią niespodziankę!!! Bardzo dziękuję Ci dziękuję raz jeszcze!!! Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.