poniedziałek, 9 stycznia 2012

KOLOROWY ZAWRÓT GŁOWY

Entrelacowe  chusty cieszą się ostatnio wielka popularnością .
Spróbowałam i ja swoich sił w tej metodzie dziergania.Wzór pochodzi z Ravelry

                                                                                                                   
                                                                                                                        
    Chusta wykonana z włóczki estońskiej do nabycia w e- dziewiarka
    Jest bardzo lekka ,waży około 100g  i ciepła.
    Jedyny minus to jej  lekkie "podgryzanie".
    Robiłam  na drutach KP nr 4.

                                                                                                                       
                   Pozdrawiam wszystkich serdecznie  bieta                                               
                                                                 

35 komentarzy:

  1. Chusta cudowna i te kolory bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. NO, no - piękna Ci wyszła. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołe kolory, śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna - świetny wzór i cudne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale sliczna i te kolory. super Ci wyszla.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super dziergadło w pysznych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tę włóczkę i podziwiam Cię, bo jest bardzo cieniutka. Chusta zachwyca - wykonanie, kolory, zdjęcia-wszystko!Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście kolorowa, ale za to do wszystkiego będzie pasowała. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyszła ,taka wielobarwna

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna chusta, prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Un seul mot: MAGNIFIQUE.
    À bientôt Celeste

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie prezentują się te kolory w Twoim entrelaku

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, jaki cudny tęczowy akcent na te bure, zimowe dni! Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne kolory, przepiękna chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała kolorystyka i cudowna sesja zdjęciowa, ale oby igiełki nie wczepiły się złośliwie i nie pozaciągały cudeńka...?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za życzenia świąteczne.
    Ja z kolei życzę w Nowym Roku wszelkiej pomyślności oraz weny twórczej.
    Piękne są Twoje robótki :)
    Ten szal to prawdziwa tęcza i szalenie mi się podoba !!
    Własnie wczoraj odkryłam Reverly. Szukając wzoru na beret. A dzisiaj spędziłam cały dzień przeszukując net i rozszyfrowując tajemnicze anglojęzyczne skróty. Na razie to dla mnie czarna magia i utknęłam w miejscu.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale wiosna, śliczne kolory, przecudna chusta!!! Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna chusta, a zestawienie kolorów pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna, bardzo efektowna! ja jeszcze nie próbowałam tej metody, więc wydaje mi się strasznie skomplkowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna i te kolory, bosko!!! tego mi trzeba koloru:):):), chyba rzucę wszystko, sięgnę do mej przepastnej szafy, na pewno coś tam wydłubię kolorowego>

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie dziś pisałam u siebie, że musimy zorganizować akcję - Dzień Soczystych Kolorów :) Twoja chusta jest wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna!!! Też chce spróbować zrobić chustę w ten sposób, ale... nie mam odwagi...

    OdpowiedzUsuń
  23. Elu rewelacja i jak równo, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. tak to bym chciala, zeby mi sie w glowie zawracalo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj!Cudna Radość!!!Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna chusta! Cudnie delikatna i piękne ma kolory.
    Też kilka metodą Entrelac popełniłam, ale poszły w świat. Został mi tylko szalik, ale chyba też w świat wyruszy, bo jest dla mnie za duży.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna! Wszyscy ją robią! Może to jest jakiś znak dla mnie? np żebym też zrobiła :P

    OdpowiedzUsuń
  28. bonjour jolie travail le gilet est superbe cordialement

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.