czwartek, 26 stycznia 2012

SWETERKI

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze pod poprzednim postem.

Mały projekt  - sweterek dla wnuczki z pięknej czerwonej Baby Red Heart  zakupionej u ULI

                                                                                                                        
        wzór z  Ravelry , druty addi nr  3,25, zużycie ok.15 dag

       Wykończyłam też sweterek z jagodowej SONATY. Gdy  zaczynałam go robić nie miałam pomysłu jak ma wyglądać ale w trakcie robótki pomysł przyszedł sam.

                                                  
    Robiłam na drutach KP nr 3,5  i zużyłam ok. 350 g .
   
Zaczęłam  kolejną chustę entrelacową  z Angory Gold BD i nie wiem... podoba mi się czy nie?

                                   
               Pozdrawiam wszystkich serdecznie  bieta                                                                                      

29 komentarzy:

  1. Jak nie jak tak , a nawet trzy razy tak na "podoba mi się"

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ile tu cudowności!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterki piękne,a wnusia jak ślicznie w nim wygląda :) Ja w ogóle sweterki uwielbiam :) Chusta też piękna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne sweterki i chusta już mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wszystkie pochwały:)
    Właśnie się zastanawiałam nad pruciem chusty ale skoro się podoba to robię ją dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj!!! Chusta jest piękna! sweterki też są bardzo ładne! Dziękuje za odwiedziny u mnie!Pozdrawiam serdecznie!!!))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Salut Bieta,

    Cette petite veste rouge est vraiment une petite douceur,
    Vous faites vraiment de jolis ouvrages.
    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusta śliczna. Nie wiem czemu się martwisz. no chyba, że kolory nie Twoje. Sweterki przecudne, zarówno fioletowy, jak i dla maleństwa. Zdloniacha z Ciebie. W sumie to kolory dobrane masz do siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super oba sweterki:-) Ale wnusia jest prześliczna:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne sweterki!! a wnusia słodziaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow sweterek czerwony boski a modelka :) do schrupania :D

    a fioletowy to cos dla mnie- super

    OdpowiedzUsuń
  12. bonjout tres jolie travail de tres jolie couleur cordialement

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj dzieje się u Ciebie, dzieje - sonatowy sweterek przeuroczy, że nie wspomnę o tym czerwonym maleństwie, a już ta chusta, to dla mnie czarna magia...ale kolorki ma super
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. no dobra dla mnie nr 1 to sweterek wnusi ;) :) jest po prostu prześliczny ale to pewnie w dużej mierze zasługa modelki :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Och jak tu ślicznie! Czerwoniasty sweterek zachwyca :))

    OdpowiedzUsuń
  16. a miałaby się nie podobać? oj....oj....mi sie podoba.
    Czerwony sweterek jest ładny,ale modelka- wybacz-o wiele piękniejsza :-)
    Sweterek z sonaty też się fajnie prezentuje
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny sweterek dla Wnusi, jagodowy też piękny. A chusta wyszła super :) Też zakupiłam podobną włóczkę i też na taką chustę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne oba sweterki! Taki malutki robiłam ostatnio dla własnej córki jakie dwadzieścia kilka lat temu.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale produkcja i super wykonanie , a dla wnusi słodkości, kochana babcia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wnusia w kolejnym piękny, ubranku...a wnusia taka słodla.
    Jagodowy też jest super. Ciekawy wzór i fasown.

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię sweterki bo mi się marzą takie na moich drutach ;) Twoje są piękne! z tego zestawienia podoba mi się najbardziej jagodowy sweterek prosty z ciekawą pliską super jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczności pokazujesz, nie wiem, co najpierw podziwiać.. Jagodowy sweter jest cudny!
    A z wnusi urodzona modelka, czerwony sweterek uroczo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach ten sweterek dla wnusi jest przeuroczy.
    Nie wspomnę już o tym jak mała modelka ślicznie w nim wygląda:)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Sweterek dla wnusi przesłodki i wnusia urocza!!! Jagodowy sweter bardzo mi się podoba, niby taki prosty, ale ten warkocz-plisa tyle dodaje mu uroku!!! Chusta też Ci się podoba tylko jeszcze o tym nie wiesz:)))jest piękna i ma piękne kolory! Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny sweterek i wnusia słodka.Fiołkowy też uroczy.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  26. malenki cukierkowy
    a jagoda fajnie wyszla - tak lekko ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko piękne, ładne, ale i tak modelka najśliczniejsza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.