środa, 8 lutego 2012

NARESZCIE

Entrelacowa chusta skończona

                                                                                                                
    
Chustę robiłam na drutach KP nr 5, zużyłam 1 motek Angory Gold BD 1895 i jeszcze trochę z drugiego.
Włóczkę kupiłam parę lat temu na Allegro i wtedy z pierwszego motka powstała ANNIS                                                                      
       teraz entrelacowa                                                    
                                                                                                      
   
        Za oknem zima  
                                           
                  a ja pozdrawiam WAS bardzo gorąco                                                                   bieta                                   

33 komentarze:

  1. Ładna. Podoba mi się kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna chusta!!!Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są takie entrelacowe chusty. Rozwikłałam ich sposób robienia. Jest bardzo ciekawy, a chusty najładniej wyglądają właśnie z cieniowanej włóczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna włóczke wybrałas do tego projektu ;)) i samo wykonanie bardzo fajne ;)
    u mnie też śnieg pada ale nie ma go za dużo bo od 1 w nocy pada ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalna chusty:)
    Cudowne kolorki.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwie są przecudnej urody!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne obie , no i kolory cudne!
    Zazdroszczę Ci śniegu, u nas mróz trzyma, ale śniegu jak na lekarstwo, dzieciaki mają ferie i nudzą się po domach

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna włóczka, śliczne kolorki! Przepięknie robisz na drutach, wydziergałaś cudną chustę, obie zresztą piękne! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne chusty. Ja chyba takich nie potrafię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. też bym chciała ta pierwszą wydziergać bo jest piękna, tylko czy ja dam radę :(

    OdpowiedzUsuń
  11. kolory fantastyczne
    obie prześliczne - obie chciałoby się mieć - obu owca zrobić nie umie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory cudnie się układają, ale nie zgadłabym za nic, że to taka sama włóczka. Obydwie chusty są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje chusty są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za gorące pozdrowienia, oj przydadzą się na to zimno. śliczne chusty i tak ładnie kolory się ułożyły. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak widzę zdjęcia na jakimś iglaku, to aż się boję, czy aby złośliwe igły nie pozaciągały cudnej chusty...bo żal by było
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe chusty :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne chusty! Spróbowałam entrelaca (haha) i okazuje się, że to wcale nie jest tak trudne jak myślałam (a co, chwalę się)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna, a w zasadzie - piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo obie ładne i w przyjaznych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne chusty! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne, kolorki też :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. un petit bonjour en passant chez vous j erpere que vous aller bien prunelle

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.