sobota, 31 marca 2012

EHRENPREIS

Zauroczyła mnie kolejna serweta zaprojektowana przez  Herberta Nieblinga.
Moja Ehrenpreis


 Robiłam z bawełny Aria drutami KP nr 3                                               

                                                                                               
            i małe zbliżenie na wzór      
                                                                                                                        
                     pozdrawiam  wiosennie   bieta       

30 komentarzy:

  1. Hi!
    It's so beautiful!!!
    bye,
    Vanessa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vanessa dziękuję serdecznie
      thank you very much

      Usuń
  2. Piękny brak mi słów aby go opisać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję, ja podziwiam Twoje prace szydełkowe:)

      Usuń
  3. Piękna!Jeszcze nigdy nie robiłam serwety na drutach ale oglądając Twoje prace nabieram ochoty żeby spróbować :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tonka dziękuję a robienia serwet musisz spróbować.Zawsze służę pomocą:)

      Usuń
  4. przecudna jestem zachwycona jej wyglądem, bo to ile pracy w nią włożyłaś to jestem świadoma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. makramka dziękuję.Ja wiem ,że Ty wiesz:)

      Usuń
  5. OBŁĘDNA jest po prostu OBŁĘDNA.

    OdpowiedzUsuń
  6. jest przepiękna jak dla mnie mistrzostwo Elu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Robi ogromne wrażenie! Wspaniała i wdzięczna włóczka - lubię Arię
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwetka przepiękna... :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycająca. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna, przepiękna!!! pozdrawiam i życzę miłego dnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwa mistrzyni drucianych serwet z Ciebie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Absolutnie piękna, oczu nie można oderwać!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, fantastycznie ją zrobiłaś - cudna! Pozdrawiam mile!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna, przecudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna! W pierwszej chwili nie załapałam, że jest zrobiona na drutach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka ona piękna!Jaka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  17. To już wyższa szkoła jazdy.Przepiękna!!!
    Pozdrawiam Beata.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cuda!! Nigdy nie robiłam serwety na drutach i chyba nie zrobię...to wyższa szkoła:D
    Pozdrawiam b.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochane dziękuję ,dziękuję serdecznie za przemiłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  20. CUDO!! Jak Wy macie siłę by takie piękne robić

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdrowych,radosnych i wiosennych Świąt życzę!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.