wtorek, 1 maja 2012

*****

 Dostałam od  Beatki  w prezencie najnowsze wydanie Sabriny extra -  Obrusy dziergane na drutach.Przesyłka ucieszyła mnie niezmiernie, bo tu gdzie mieszkam gazetka była nie do zdobycia. Beatko dziękuję serdecznie.
Nie umiałam powstrzymać się by nie zacząć kolejnej robótki,chociaż na brak zaczętych nie narzekam.Mam ich cały koszyk ale lubię tak. Ta serwetka długo nie czekała na swoją kolej,powstała w ekspresowym tempie.


 Jest śliczna i już ma swoje miejsce.
 Robiłam drutami addi lace nr 2 z kordonka Yarn Art Violet 4653 .
                                               
 
                                                                                                       W gazetce nie pisze kto jest autorem schematu do tego modelu ale  jest bardzo podobna do tej .
  A może Wy wiecie?
  Zielony bieżnik też już skończony ale o tym następnym razem.                                                                                                                                                                                                                                                   pozdrawiam gorąco bieta                                                                                                      

50 komentarzy:

  1. Nie dość, że w ekspresowym tempie, to jeszcze taka piękna! Podziwiam! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)to tylko 85 okrążeń,dlatego taki ekspres:)również pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Cudna!!!Pozdrawiam majowo:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, oczu nie mogę oderwać:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, bardzo mi się podoba!!! Pięknie ją zrobiłaś! Pozdrowienia majowe ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. guga dziękuję serdecznie i też pozdrawiam:)

      Usuń
  5. piękne złoto bardzo mi się podoba ta serweta :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Un très beau napperon! La beauté sur la table.
    Amicalement,
    Vanessa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj bardzo, badzo mi sie podoba ta seweta...

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie piękna !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bietko z tą Twoją serwetką... odkąd pokazałaś nam ją w necie, co jakiś czas ogladam, podziwiam z zapartym tchem.
    Oraz patrzę z niedowierzaniem, bo tak naprawdę, ta z gazetki Twojej, cudnej, zupełnie nie przypomina.
    Może tamta jest źle uchwycona.
    Za to możemy Twoją, w całej krasie podziwiać.
    Przecudna!

    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aurelio dziękuję:) to fakt,że różnią się od siebie,wzór prześliczny ale upięcie gazetkowej niedopracowane:)
      również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Ale ładna serwetka. Kolor piękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny wzór i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Salut Bieta,
    je comprends qu'il ait déjà sa place, car vous avez fait là un véritable bijou , félicitations.
    Amicalement Celeste

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to zwykle u Biety...
    Jest piekna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka cudowna serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ehhhhh zawstydziłaś mnie tymi podziękowaniami.Teraz przynajmniej wiem po obejrzeniu Twojej serwety co będę robić ;), bo Twoja serweta prezentuje się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podziękowania jak najbardziej się należą,bez tej gazetki nie byłoby serwetki.proszę nawet rymuję a na Twoje serwety czekam z niecierpliwością:)

      Usuń
  16. Cudo, cudo, cudo.... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna serweta, a gazetka fajna
    dziękuję za odwiedziny i komentarz, ja w serwetkach dopiero raczkuję ale muszę przyznać, że bardzo wciągają,
    Twoje prace bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu,cieszę się ,że do mnie zawitałaś.Rozgość się i zapraszam:)dziękuję za miły komentarz:)

      Usuń
  18. Obłędny ten wzór!!!
    Czy mogę się o niego uśmiechnąć?
    Ja w Oslo nie dostanę takiej gazety:(:(:(
    marzena@police.pl
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna serweta! Jakoś nigdy nie odważyłam się na drucianą serwetę:0
    Pozdrawiam b.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bea do odważnych świat należy:)

      Usuń
  20. Serweta jest sliczna jak zwykle u Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna serweta! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna serweta też mam na nią ochotę nie wiem tylko jak czas pozwoli ,
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam serwetę! i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna! Bardzo się cieszę, że wyszła gazetka, z której będę mogła zrobić serwetkę na drutach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.