czwartek, 24 maja 2012

DREWNIANE DROBIAZGI

Drewnianą małą szkatułkę , pięknie ozdobioną techniką decoupage podarowała mi Agnieszka .
Jest taka śliczna ....słodka ,bardzo mi się podoba. 


  
         
Agnieszko bardzo dziękuję .Szkatułka  jest cudowną ozdobą i ma już swoje przeznaczenie.
Aga pięknie przyozdabia drewniane rzeczy . Dzięki Agnieszce moje stare zniszczone drewniane  rameczki zyskały nowy wygląd.
                                        
                                          przed odnowieniem
                                           po odnowieniu
                                                                                                                                       
              
 W tej  pracowni  zamówiłam taki drobiazg.
    
                             Moje drewniane imię.
                      Surowe, sosnowe, pachnące żywicą.

           I drewniane druciki zakupione  w moim ulubionym sklepie

                                                                                                                                                                
Robótkowo mało się dzieje bo praca w ogrodzie zajmuje mi dużo czasu. Sieję,sadzę i walczę z chwastami.Pierwsze starcie wygrałam. Moje grządki warzywne są odchwaszczone  i teraz z wielką przyjemnością wracam do robótek. Koniecznie muszę dokończyć fioletową serwetkę  bo  po głowie chodzi mi coś nowego.                                                                                                                                                                                       
                                Pozdrawiam serdecznie   bieta         

8 komentarzy:

  1. Szkatułeczka śliczna :)
    Ja też nie mam zbyt wiele czasu na robótki...To co pokazuję powstaje bardzo,bardzo długo.To czas zdecydowanie ogrodowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak ogród ma pierwszeństwo... zwłaszcza jak się walczy z chwastami podczas takiej suszy.... a ramki dostały drugie wcielenie i pudełeczko bardzo mi się podoba :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Salut Bieta,
    très jolie boite, bravo pour vos multiples talents.
    Bon travail au jardin.
    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  4. oj znam ten bol braku czasu. szkatulka sliczna. ramki super w nowej wersji. a napis fajny. jaki masz pomysl na uzycie?milego dlubania w ogrodku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna szkatułka ,rameczki jak nowe ,a imię też pomalujesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że jesteś zadowolona :-) Jeśli chodzi o zakup drutów to dokładnie takich samych używam i na takich powstały rękawiczki dla Ciebie. Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.