sobota, 29 września 2012

PREZENTY

Nie tak dawno miałam przyjemność spotkać się z  Ewą z bloga Artesania- rękodzieło
Spędziłyśmy dużo czasu na pogaduchach i wymieniłyśmy się prezencikami.
Oto co dostałam od Ewy

    Akwarela niebawem zostanie oprawiona i zawiśnie na honorowym miejscu w moim domu.
                                    Ewo dziękuję serdecznie.
  
   Ja podarowałam Ewie serwetkę
               
                                                                                                             

                           Pozdrawiam serdecznie bieta
                                                                                                                      

8 komentarzy:

  1. Ale cudna wymiana!
    Czy na Twoim blogu jest gdzieś wzór tej serwety?Zachwyciła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podeślę wzorek ,podaj adres @:) pozdrawiam

      Usuń
  2. Prezenty są przepiekne!!!pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te prezenty:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna wymianka:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, Bieto. Obserwuję Twój blog od pewnego czasu i podziwiam piękne dzieła.
    Czuję się zaszczycona, że znalazłam się na Twojej liście blogów.
    Pozdrawiam serdecznie
    Konwalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie,jest mi bardzo miło:) rozgość się ;)pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  6. Cudne prezenty:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.