czwartek, 27 września 2012

W ramach pozbywania się resztek włóczkowych powstała nowa chusta.


Nic rewelacyjnego. Zwyklak z trzech gatunków różnych włóczek


Coś grafitowego niewiadomego pochodzenia , moteczek dżinsowej sasanki i ręcznie przędzona melanżowa wełenka.
Chusta  jest ciepła i co najważniejsze w moim ulubionym kolorze. Kocham wszystkie odcienie niebieskości więc chusta też będzie moją ulubioną.


Robiłam bardzo prostym wzorkiem a czasie dziergania kolory zmieniałam w każdym nieparzystym rzędzie.

    
 na szybko machnęłam małą serwetkę


       
                             Pozdrawiam serdecznie   bieta                                                                                                       
                    

23 komentarze:

  1. Śliczna chusta i serweta. Podziwiam zdolności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie i pozdrawiam

      Usuń
  2. Super chusta, super serweta. Chusta wyglada jakby byla tkana. Serwetka mała, ale bardzo wdzieczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta jest świetna:) pięknie machasz na szybko:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. No i wyszła piękna chusta!
    Na szybko machnęłam...nieźle machasz,bo serwetka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. No, taka niby zwykła chusta jak piszesz,a ona jest piękna :) I serwetka śliczna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna chusta!Też lubię niebieskości!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna wyszła. Ten podany przez Ciebie wzór jest bardzo wdzięczny, także mi się podoba i bardzo go lubię. Chusty wykonane tym wzorem dobrze się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  8. No wcałe nie taki zwyklak:) piękna chusta!!! Fajne kolory!!! pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,pozdrawiam i zapraszam :)

      Usuń
  9. No to mnie zaskoczyłaś tym wpisem :););)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ton châle est facile à faire et bien joli. Bravo!!
    Tu sais que j'adore les napperons carrés.
    Bonne journée,
    Vanessa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię jeansowe kolorki, ale to serwetka mnie urzekła
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna chusta :-) A najpiękniejsze w niej to kolory... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna chusta:)Serwetka też:)Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna chusta, bardzo ładny kolor włóczki, wzorek bardzo ładny, taki delikatny :)
    Serwetka bardzo ładna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał niebieska, śliczności. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chusta wygląda przecudnie - bardzo ładnie się uzupełniają różne odcienie niebieskiego

    OdpowiedzUsuń
  17. Salut Bieta,
    superbe châle.
    Bon weekend.
    Celeste

    OdpowiedzUsuń
  18. Super chusta, pięknie połączyłaś kolorki a na serwetkę zazdrośnie;) spoglądam, moja pierwsza wiciąż przede mną.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.