poniedziałek, 31 grudnia 2012

KONIEC ROKU

Dzisiaj ostatni dzień 2012r.
Większość blogowiczek robi podsumowania mijającego ,u mnie nie będzie podsumowań.
Najważniejsze jest być zdrowym.
Zatem w ostatnim dniu starego roku zamiast podsumowań  moje prace.

Kolejna porcja skarpetek,tym razem damskich.

Prościutkie,bez żadnych upiększeń. Nie do ozdoby ,mają grzać zmarznięte nogi moich dziewczyn /córki i synowej/.
 Robione od palców metodą rzędów skróconych.Metoda ta bardzo przypadła mi do gustu. Skarpety robi się bardzo szybko i bezproblemowo można dopasować na każdą stopę.

Do mini baktusa z poprzedniego posta dorobiłam czapeczkę.Komplecik jest bardzo ładny,ale ze względu na rodzaj użytej włóczki/ z zapasów/ jest bardziej wiosenny niż zimowy.


      Czapeczkę robiłam na okrągło na drutach nr 3


      w/g  tego schematu
 
       dla przypomnienia szaliczek
                   
                         i właścicielka w nowej czapeczce 
 
                                                                                                         
kolejny drobiazg-czapka "ślimak" 
 do kompletu ,do tego szaliczka 
  Prawdziwy kolor włoczki udało mi sie uchwycić na czapce,ten szalikowy w słońcu zupełnie zmienił kolor.                                                                                                                                                                                                               
skończyłam i zblokowałam chustę z ALIZE LANAGOLD FINE




 zużyłam około 150g włóczki,robiłam drutami Addi 3,75.Wzór mój ,wymyślony,
 Wymiarów nie podam,nie zdążyłam zmierzyć bo powędrowała do nowej właścicielki.
 
 Landrynkowa chusta zrobiona dawno, latem chyba, nareszcie doczekała się kilku zdjęć.
  Nic ciekawego..... taki tam ....kolorowy  kogel-mogel  

                                                                                                                       
                                                               
Kochani w Nowym 2013 Roku życzę Wam dużo zdrowia.
                              Szczęśliwego   Nowego Roku                                                                                                                                  bieta                                                 .

                                                                               

22 komentarze:

  1. Bietko życzę Ci dużo zdrowia i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.
    A robótek tyle pięknych pokazałaś, prawdziwy wysyp. Przyciągają oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace. Pozdrawiam i życzę szczęścia i zwycięstw w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Samych radości i spełnienia marzeń na Nowy Rok :)
    Ogrom cudnych prac pokazałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Wielu pomysłów na nowe robótki oraz czasu na ich realizację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne robótki!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    zaobserwowałam blog i będę odwiedzać

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie prace bardzo fajne miałaś pracowity koniec roku życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne robótki :-) Śliczne czapki.
    Szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne chusty i cieplutkie skarety piękny komplecik :)

    Szczęśliwego Nowego Roku :)))) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękna galeria! :) Pozdrawiam najserdeczniej w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny!Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku życzę.papa

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace :) Szczęśliwego Nowego 2013 Roku! Dużo czasu na robótki :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie prace są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne prace! Szczęśliwego Nowego Roku 2013!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna czapka dla dzieci :)

    Zapraszam na http://szukamy-was.blogspot.com/, może rozpoznasz jakąś z zaginionych osób i pomożesz nam ją odnaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mniej pracowitego 2013 roku:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  18. przyszłam na chwilę
    razem przywitać niedzielę
    u mnie mokro i chłodno
    życzę miłego dnia
    i serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Elu, Weszłam i napatrzeć nie mogę na Twoje dzieła, prześliczne. :) Już Cię dodaję do obserwowanych. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczne prace...oj bede czestym gosciem u Ciebie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.