środa, 13 lutego 2013

4/2013



To,że uwielbiam robić serwety na drutach na pewno nikogo nie dziwi.
Jutro Walentynki więc rzutem na taśmę powstały kolejne z motywem serduszek.

Kordonek Kaja, podwójna nitka , druty nr 3, średnica serwetki 55 cm.
Wzór pochodzi z gazetki Robótki ręczne 1999r nr 7-8  
klik wzór
klik  schemat 
                                                    

 Podwójna nitka kordonka,dwa odcienie różowego schemat z gazetki Diana Robótki Ręczne1996 nr 4 
druty nr 3, średnica serwetki 36 cm   
    do zrobienia serwetki wykorzystałam motyw środkowy   

 
 Zrobiłam też kilka małych czerwonych serduszek  
                                                                                                   
                                                                                                                                          
                    pozdrawiam bardzo serdecznie bieta                                                                                                                                                                                       

34 komentarze:

  1. Piękne! ja chciałabym umieć takie robić ,ale cóż palce mam jakieś "niemrawe" do takich prac heheh

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, ja zazdroszczę bo na drutach umiem ale tylko na dwóch :(, serwetki to dla mnie na razie wyższa szkoła.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ śliczności, od razu można pokochać :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Joyeuse Saint-Valentin!!
    à très bientôt,
    Vanessa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe!!!Strasznie mi się podobają!!!:)Piękny zestaw!!!Walentynki czas zacząć !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak radośnie z takimi pięknymi serwetkami.Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są ale dla mnie na drutach serweta to czarna magia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne:)))Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne serwety...ja się chyba nigdy nie odważę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne serwetki, a serduszka przesłodkie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne serwety :-) Ale ta różowa... wg mnie najpiękniejsza :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne, pewnie trudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta biała mnie powaliła.
    Super prezentuje się w tej wersji.

    Czy to jest wzór "Buk"?
    Za bardzo nie mogę się rozeznać, w tej gazetce.
    serduszka drobne na drutach robią również na mnie ogromne wrażenie.:)
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne te serduszkowe serwety!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne są te Twoje serwetki oj cudne ;)) Uwielbiam patrzeć na druciane serwety:)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne serwetki! Rewelacja!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj takiej romantyczności to się nie spodziewałam wiedząc ,że robisz kolejne serwetki :) są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne takie serduszkowe:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne. Bardzo lubię serwety na drutach! Są takie delikatne. A te serduszkowe- prawdziwe cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo walentynkowe, piękne serwetki.

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne wszystkie serwetki.Witam w piątek
    i życzę samych serdeczności na cały weekend i dużo uśmiechu do łez.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak tu walentynkowo :) Piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  23. Serdecznie zapraszam po wyróznienie :-) i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkie sliczne,pozdrawiam
    http://ejsymont.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie serwetki przepiękne ! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. O proszę, a ja zawsze sądziłam, że serwety robi się tylko bardzo cienką nitką, a te grubsze też wyglądają pięknie, może nawet jeszcze lepiej, bo wzór jest wyraźniejszy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.