niedziela, 30 czerwca 2013

7/2013

Moje szaleństwo robienia serwet na drutach trwa nadal, tym bardziej, że wciąż jest na nie zapotrzebowanie.
Przyznaję mam do nich słabość a dzierganie ażurów sprawia mi wielką przyjemność i relaksuje mnie.
Ostatnio siedziałam w dużych formach serwetkowych a że już są u właścicielek to i ja mogę je pokazać.
Jako pierwszy z drucików "zszedł" obrus owalny .Opis i schemat - ANNA nr 1 styczeń 1998r

                                                 
                                                                                                                          
Robiłam z Arii na drutach nr 3, zużyłam 375 g .Tak szybko poleciał do właścicielki ,że nie zdążyłam złapać wymiarów

A może tez chciałybyście taki udziergać ? Słyszę, że tak ale nie posiadacie schematu.
Jest i schemacik
                                                                      
                                                 

                   

Duża okrągła serweta o średnicy 130 cm powędrowała do naszej koleżanki blogowej Agnieszki.
Aga pisała że jest bardzo zadowolona a serweta przepięknie prezentuje się na jej okrągłym stoliku.
                                                                                                                     
Ja nie posiadam okrągłego stołu a zdjęcia robiłam na owalnym stoliku ogrodowym.
                                                                           
Schemat do tej serwety znalazłam w internecie
                                                                                      

 Dla siebie zrobiłam okrągłą serwetkę wg schematu z Burdy E532
                                                                                   
i serwetę na stół ogrodowy ale jeszcze nie doczekała się fotek. Jak tylko pogoda dopisze i nie będzie padało zrobię kilka zdjęć i będzie o niej następnym razem.

W sekrecie napiszę , że dla obserwatorów szykuję kolejną rozdawajkę serwetkową .

Wioletta G. bardzo dziękuje za pamięć. Kochana zmobilizowałaś mnie do napisania tego posta.

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie  bieta


47 komentarzy:

  1. Och jakie piękne, dech zapiera. Mistrzostwo w każdym calu.Składam pokłon. Podziwiam. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Te serwety są przecudne.Ja robiłam sporo na drutach,ale nigdy nie robiłam serwetek i nie mam pojęcia jak się za to zabrać.
    Może kiedyś poczytam coś w tym temacie,ale na razie będę podziwiać Twoje mistrzostwo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) próbuj , to nie jest trudne:)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Przepiękne serwety :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Joasiu :) przesyłam pozdrowienia

      Usuń
  4. Śliczności :-) wspaniałe obrusy. Zachwycające.
    Nie mogę się na nie napatrzeć... ile pracy Cię kosztowały...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne serwety!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Serwety jak zwykle pięknie się prezentują,a Tobie życzę nieustającej radości z ich dziergania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te serwety to prawdziwe mistrzostwo. Mam ochotę spróbować jakąś wydziergać ale boję się że nie podołam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne.Czekam zawsze na kolejną prezentację u Ciebie.Są mistrzowskie.Poziom, którego ja chyba nigdy nie osiągnę pomimo mojego przełamania sie do azurów.Serwety i obrusy, do tego jeszcze kształty to "wyższa szkoła jazdy" dla mnie.
    Dzieki za schematy.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och jednak co na drutach, to na drutach!! Ażury na drutach są dla mnie nie do pobicia! Sploty na szydełku nie mają takiej lekkości. Twoje wykonanie jest wspaniałe. Podobają mi się te zdjęcia - pełne takiej lekkości. To niesamowite jak wzory potrafią się różnić - charakter każdej jest zupełnie inny. Mi najbardziej podoba się ta Burdowa, chociaż druga jest też olśniewająca. Pozdrawiam serdecznie, B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie :) pozdrawiam

      Usuń
    2. dziękuję serdecznie :) pozdrawiam

      Usuń
  10. Kobieto ! Takie śliczności robisz i się skrywasz! Fajnie , że jesteś!Cieszę się , że cię zmobilizowałam! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Ale cuda, zazdroszczę talentu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Marylko :) pozdrawiam

      Usuń
  12. Przepiękne są Twoje serwety,prawdziwe arcydzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie fascynowały mnie drutowe serwety ZMIENIAM diametralnie zdanie Twoje są cudne.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Serwety są przecudne :)))) jak dla mnie te schematy to czarna magia może kiedyś mi się rozjaśnią:) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj, Bieto
    podziwiam te cudeńka- czy mogę prosić o opisy schematu do tej pięknej serwety ? Mam wielką chęć popełnienia takiego cuda, mam nadzieję że nie będzie trudna... Na drutach robię chusty i szale, więc może nadszedł już czas na moją pierwszą serwetę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      Ewo proszę napisz adres @.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  16. Cudne serwetki. Dzięki za schematy. Może się zmobilizuję do zrobienia, bo chęć posiadania takiego cuda jest ogromna:) Pozdrawiam:) Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne serwety robisz!! bardzo mi się podobają chyba muszę się zmobilizować i nauczyć się tej sztuki pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne serwety!!!!
    bardzo dziękuję za schematy, spróbuję zmierzyć się z tą owalną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;:)
      gdyby był jakiś problem służę pomocą.
      serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  19. bieta, chętnie skorzystam z pomocy. Napisałam nawet do Ciebie maila:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Tę owalną serwetę robłam kiedyś dla swojej mamy na urodziny. jest piękna i dużo pracy wymaga

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękności dobrze że tu trafiłam dziękuje za schematy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.