wtorek, 30 lipca 2013

10 / 2013

 
Jak niedawno obiecałam zapraszam WAS na moją drugą serwetkową rozdawajkę

                                                                          

do przygarnięcia serweta w kolorze ecru zrobiona na drutach

Zasady
1. zabawa trwa do 17 sierpnia do godz 23.59
2. wpisz komentarz wyrażający chęć udziału w rozdawajce
2. jeśli posiadasz bloga proszę podaj link ( chętnie zajrzę)
3. na swoim blogu umieść banerek z linkiem do posta o SERWETKOWEJ ROZDAWAJCE
4. miło mi będzie jeśli dołączysz do obserwujących ale nie jest to konieczne
5. o wynikach rozdawajki poinformuję najpózniej 20 sierpnia

zapraszam też na stronę fb jeśli chcesz zwiększyć swoją szansę na wygraną

miłej zabawy życzę

pozdrawiam bardzo serdecznie bieta
                        
                                                                      

                                                                                                            

26 komentarzy:

  1. Eluś, już staję w kolejeczce - bardzo chce mi się Twojej serwetki:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje serwetki są przepiękne, chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam do kolejki, bo taki cukieras to marzenie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuje sie w kolejke nie umiem robic serwet na drutach

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie może mnie zabraknąć po to cudeńko:)))Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już samo ustawienie się w kolejce u Ciebie jest zaszczytem! Teraz będę marzyć o wygranej ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym wziąć udział :)
    Lubie na FB jako Flower W.
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają Twoje serwety dlatego z chęcią się zapisuję pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj ,jak mozna to stane i ja po te slicznosci.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. z miłą chęcią dołączam się do zabawy :) robotkijolci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja się zgłaszam do zabawy :) Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też dołączam do zabawy. Podobają mi się serwetki na drutach i podziwiam osoby, które je robią.
    Może "13" komentarz przyniesie mi szczęście.
    Obserwuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią zapoluję na tą Twoją cudną pajęczynkę ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne Candy !
    http://magiczneklebuszki.blogspot.com/
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po takie piękności stanę z ochotą! Sama nie mam czasu, a i nie potrafię tak jak Ty.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. po tę cudną serwetkę i ja dopisuję się do kolejki:)))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zaproszenie z którego chętnie skorzystam :)
    Pozdrawiam http://marzeniazdusza.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  18. beautiful ♥ ♥ ♥ hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze widzę, na drutach? Marzenie. Pomarzę więc.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeżeli to ta serwetka co na zdjęciu, to śliczności. Dlatego z miłą chęcią staje w kolejkę po nią :) Zapraszam na www.misiowyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zauroczona Twoimi pracami. Dalszej radości tworzenia rzeczy unikatowych i pięknych Ci życzę. Informację o Twojej zabawie udostępniłam na fb i na blogu. Z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  22. chętnie ustawiam się w kolejce po serwetunię . Zajrzyj do nas http://kartkomaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne serwetki tworzysz. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne serwetki, zatem zgłaszam się. Obserwuję, a tutaj banerek - http://dekobzdety.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Och, to pewnie po rozdawajce! Ale i tak milo mi Cie poznac! Piekna serweta! Strnke tez plubie ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.