czwartek, 25 lipca 2013

9 / 2013

Agnieszka na swoim blogu zaprasza do wspólnego dziergania bluzeczki klik .
Byłam nią zachwycona kilka lat temu i musiałam ją mieć. Zrobiłam nawet w dwóch wersjach

 1- długi rękaw , motyw serwetkowy z przodu i tyłu
                                                                                 
                                                                                                                





2 - długi rękaw, golf, motyw serwetkowy z przodu                            
                                                                                                             
Moje sweterki służą mi już kilka lat, są noszone i zdążyły się lekko rozciągnąć. Dziś pokazuję starocie bo robótkowo  u mnie dzieje się niewiele. Mogę pochwalić się jedynie ukończoną serwetką na obiecaną rozdawajkę /teraz się blokuje/.

****
Zapatrzyłam się na tę skrzydlatą chustę i chęć jej zrobienia jest coraz większa. Chyba oszalałam...
****

Dziękuję Wam za przemiłe komentarze pod ostatnim postem, dziękuję że do mnie zaglądacie.

Anust , Makneta na serwetę zużyłam 650g bawełny. Całkiem sporo.

     
  Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie  bieta      

15 komentarzy:

  1. jakie piękne sweterki, szczególnie ten niebieski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) lubię niebieskości :)
      Elu czy masz bloga?
      pozdrawiam

      Usuń
    2. nie, nie mam bloga
      pozdrawiam już wakacyjnie!!!

      Usuń
  2. Cudne sweterki :-)
    Podziwiam Cię. Ja też zamierzam zrobić sobie podobny tylko.... nigdy nie robiłam serwetki na drutach :-) Ciekawe, czy mi wyjdzie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kasiu :)
      Wyjdzie,wyjdzie jest bardzo prosty w robocie.Trzeba tylko odpowiednio dobrać nitkę i druty.
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Wzór jest świetny;)Ja nigdy nie robiłam serwetek na drutach i nawet nie mam pojęcia jak się do tego zabrać,tym bardziej podziwiam efekty;)
    Pozdrawia ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne te sweterki! Rewelacyjny wzór! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się prezentują te sweterki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm mnie też się swego czasu podobały ,,,ale na tym się skończylo..:) Twoje są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne oba, gratuluję mistrzowskich umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne sweterki:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne - zaczęłam dziergać taki sweterek z Agnieszką ale przez różne wakacyjne gościny nie mogę skończyć ! Twoje podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne sweterki! Musisz mnie nauczyc jak je sie robi!!!! tzn. ladnie poprosze....pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.