niedziela, 18 sierpnia 2013

ROZDAWAJKA - WYNIKI

Witam :)
Bardzo serdecznie dziękuję za udział w mojej rozdawajce. Jest mi niezmiernie miło, że w zabawie wzięły udział stałe bywalczynie ale też wiele nowych osób. Dzięki temu poznałam dużo wyjątkowych miejsc do ktorych z przyjemnością będę zaglądała.

Losowanie przebiegło tradycyjnie. W tle serweta,która powędruje do osoby wylosowanej.

Na karteczkach wypisałam wszystkich uczestników spełniających warunki rozdawajki
                                                                                                                   


 Karteczki zostały poskładane, zamieszane i jedna wylosowana

Serweta z rozdawajki trafia do Barbary Piaseckiej. Barbara brała udział w rozdawajce na facebooku.
Gratuluję Basi i proszę o przesłanie danych do wysyłki.
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za zabawę . 
                                         
                      Pozdrawiam serdecznie bieta                                                                                                        

17 komentarzy:

  1. gratulacje dla szczęściary:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Planowałam i tu na blogu tez sie zapisać, ale tak jakoś mi umknęło ;-)
    cieszę się,że mnie wylosowałaś, bo boję się zabrać za serwetkową robótkę na drutach, a posiadać chciałabym.
    Chciałam i mam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale roztrzepana jestem, przecież zapisałam sie na blogu też!!!!

      Usuń
  3. Miło było pomarzyć :) Bardzo fajnie że akurat przypadła przesympatycznej Basi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Basi i pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ;) i zapraszam do mnie na rozdanie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję Basi !!!
    Dziękuję za miłą zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Basia to ma szczęście! Gratuluję i dziękuję za zabawe! Zapraszam do mnie na urodzinową rozdawajkę Pstro.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrawiam, gratuluję Basi i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla zwyciężczyni:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla zwyciężczyni :)
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.