niedziela, 8 września 2013

anaconda

Anaconda to moja nowa serwetka zrobiona na drutach.
Wzór i schemat pochodzi z książki Tricot DArt
                                                                                                         
                                                                                                      
                                                                                                                      
Uwielbiam wzór ananasów często wykorzystywany w robótkach szydełkowych i w tej serwetce bardzo mi go przypomina. Serwetka podoba mi się i pozostanie u mnie.
         
Ta serwetka  powędrowała do Basi .
W mojej rozdawajce była ukryta wśród zielonych liści.                                                     
Wzór i schemat von Erich Engeln pochodzi z niemieckiej gazetki.

                                     Pozdrawiam serdecznie bieta

14 komentarzy:

  1. Trudno powiedzieć, która piękniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie cudne. Żartowałam sobie,że dobrze było że nie pokazałaś całej serwetki,za dużo byłoby wtedy konkurentek do jej posiadania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. obie serwetki są przepiękne, szczególnie wzdycham do tej prostokątnej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakież to cuda zrobiłaś! Bardzo mi się podobają!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niezrównana. Serwetki przepiękne i wyglądają na trudne do wykonania. Wciąż dojrzewam aby też zacząć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne. I bardzo pracochlonne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycające...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycam się jedną i drugą:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne serwetki ! nie, tego nie potrafię, tym bardziej podziwiam i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentuje ta serweta :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu, jak zwykle zrobiłaś piękną serwetę. Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW,super,ale sie napracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jesuuuu jaka przepiekna ta serwetka dla Basi, ech zawsze chciałam taka zrobic, ale nigdzie nie mogę wzoru dopaść, przewspaniała ażsłów brak :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.