niedziela, 19 stycznia 2014

DZIERGANIA CIĄG DALSZY ....

Nie sądziłam ,że już dziś będę mogła pokazać nową robótkę.
Skoro pokazuję to śmiało mogę powiedzieć lenistwo zostało przełamane .Kilka dni temu przeglądając wzorki serwet trafiłam na taką którą musiałam zrobić.

                                                                                                                       


Schemat serwetki  pochodzi z gazetki Diana Strickdeckchen D 1311

serwetka ma średnicę 50 cm ,robiłam na drutach nr 3,kordonek z zapasów więc nazwy nie podam.

Pora najwyższa pochwalić się wygraną z ubiegłego roku. Na  blogu  był do wygrania drewniany zestaw na biurko.

zdjęcie pochodzi z bloga Nie Tylko Meble

Wzbudził moje zainteresowanie i nie mogłam więc przejść obojętnie obok takiego cacuszka. Wiedziałam dobrze do czego mi posłuży, walczyłam uparcie do ostatniego dnia i teraz jest mój .
Mam swój własny drewniany organizer na druty i szydełka
                                                                                            

Zestaw jest cudowny i niezmiernie przydatny , ślicznie pachnie drewnem a ja wciąż się nim zachwycam. Zachwycam się też umiejętnościami stolarskimi autorki bloga
Anetko bardzo dziękuję za zorganizowanie super zabawy i za super rzecz którą wywalczyłam.

          Pozdrawiam bardzo serdecznie  bieta

15 komentarzy:

  1. serweta piękna, dla mnie serwety na drutach to wciąż sprawa nie do ogarnięcia...jak skarpety od palców ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bieto, to ja dziękuję :) masz piątkę z plusem za pomysł na wykorzystanie zestawu na przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. serweta - pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna serwetka , oj muszę ci pozazdrościć segregatora!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serweta naprawdę wspaniała. Ciągle podziwiam Twoje umiejętności. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Jakie fantastyczne rozwiązanie na trzymanie szydełek i drutów na widoku, a jednocześnie wygodnie i w porządku! Zazdroszczę wygranej, bo prezent bardzo przydatny i piękny. A jeśli oprócz tego jeszcze pachnie drewnem, to chyba już nie może być lepiej. A umiejętności stolarskie to dla mnie nieustannie przedmiot zazdrości i fascynacji...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna serweta, dzięki za wzór, który z pewnością wykorzystam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna serweta :) mój umysł już przerabia ją na ażurowy sweter z koła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna serwetka!! szybciutko ją zrobiłaś, dla mnie tempo do pozazdroszczenia:)
    i gratuluję wspaniałej wygranej

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycająca serwetka. Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna serwetka i się nie dziwię,że musiałaś ją zrobić:)))A wygrana kapitalna:)))Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie wygląda te serweta ;)) i wygrana bardzo mi się podoba :)) pozdrawiam cieplutko Viola.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bieto! Glowna nagroda zdobylas i bardzo sie ciesze, ze trafila do Ciebie i tak myslalam, ze znajdzie godne zastosowanie.
    Jeszcze raz serdecznie dziekuje CI za wspolna zabawe w konkursie u Anety dla mnie to byla niezwykla frajda i ciesze sie, ze dzieki temu trafilam na Twoj blog.
    Dziekuje serdecznie za piekny prezent ktorym otulam sie teraz bo u nas strasznie zimno.
    Zapraszam do mnie na moj blog aby pochwalic sie jakie dostalam nagrody pocieszenia od Was dziewczyny - jestescie niesamowite.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała serweta nie dziwię się, że się zakochałaś w niej :-) Organizer cudowny niech Ci długo służy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna serweta i właśnie wrzucam ją na druty ale czy możesz rozpisać mi oznaczenia z rzędu 57? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.