niedziela, 12 stycznia 2014

TUNICZKA

Dopadł mnie dziergaczy kryzys i nie robótkowałam tak chętnie i dużo jak dawniej.
Obudziłam się, chwyciłam za druciki  i dziś przychodzę z tuniczką zrobioną dla wnuczki.

                                                                                           
              

 prezentacja na modelce
                                                                                                             
             
Tuniczkę zrobiłam z resztek włóczkowych na drutach nr 3.
Karczek robiłam metodą oczek podnoszonych, dalej gładko  /wzór pończoszniczy  i lekkie taliowanie/ i kilka rzędów wzorem ryżowym by nie wywijała się.                                                                                                          

          Pozdrawiam bardzo serdecznie  bieta

17 komentarzy:

  1. Praktyczna i wesolutka. Wnusia jak widać zadowolona więc nie odkładaj drutów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie :)
      lubi nowe ciuszki,babcia musi się bardziej starać.pozdrawiam

      Usuń
  3. Śliczna tuniczka:)))Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna tuniczka:) Ten kolorowy karczek bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna tuniczka, Ale cały jej urok na ślicznej modelce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna tunika :-) Cudne kolory. Karczek jest rewelacyjny - idealnie zdobi tunikę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna i kolorowa. Jestem zachwycona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, kolory w karczku zmnakomite. Świetna sesja zdjęciowa. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna - super tęczowa !

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna tuniczka, może zrobię podobną swojej wnusi, jest chyba w tym samym wieku co Twoja, mogę?

    OdpowiedzUsuń
  11. oczywiście ,rób i pochwal się koniecznie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, gdybym jeszcze mogła dostać jakąś podpowiedź, np. od ilu oczek zaczęłaś

    OdpowiedzUsuń
  13. jest robiona od góry, narzuciłam 69 oczek

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję bardzo, spróbuję ją zrobić, jak mi się uda, na pewno się pochwalę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.