wtorek, 18 marca 2014

Miał być sweterek ale wydłużyłam całość na długości i powstała   sukienusia ?   tuniczka?
                                                                                                 
                                                                                         
Wzorowałam się na  tym sweterku.

Takim samym wzorem robię kolejny tym razem rozpinany                        
          



Szal w wiosennym kolorze zrobiony  dla  Ataner  jeszcze w ubiegłym roku        
                     
 

 
Musiałam włączyć weryfikację obrazkową przy dodawaniu komentarzy bo spamerzy stali się bardzo aktywni.Przepraszam.
 

6 komentarzy:

  1. Mała dama bardzo elegancko wygląda w tej sukience! Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna tunika, wazne że Maleńka chce w niej chodzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna tunika :-) Ślicznie wygląda w niej mała modelka :-)
    Szal cudowny - piękny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak też to zauważyłam jak wchodziłam na różne strony.
    Tuniczka jest śliczna ,mała dama super się prezentuje :)
    Szal piękny m a wzorek :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna sukienusia i rewelacyjnie się prezentuje na małej DAMIE :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...