środa, 26 listopada 2014

Pamiętacie , w tym  poście  wspomniałam  o chuście którą zaczęłam dziergać.
Została skończona, jest u właścicielki  i już się nosi.

Robiłam z czekoladowej Luny z dodatkiem metalicznej nitki, okropna cienizna.
Dziergałam drutami KP nr 3 by chusta nie była zbyt duża, by bardziej przypominała szal.



Zużyłam niecałe dwa 50 g motki.
Po wypraniu i zblokowaniu chusta jest piękna, puszysta i błyszczy.

                         







                                                                                                                                                                        
Robiłam ją dość długo.
Chusta jest  zawiła i pracochłonna. 
Podczas pracy wspomagałam się fotką z Raverly
 chusta została skończona a ja jestem z siebie dumna



                                                         pozdrawiam serdecznie biet@






11 komentarzy:

  1. Piękna!!!!Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Przepiękna chusta - niebanalny wzór i cudowny kolor. Bardzo mi się podoba :-)
    Jestem pod ogromnym wrażeniem - sama wątpię, czy udałoby mi się takie cudo wydziergać...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, ale wygląda na strasznie skomplikowaną, więc słusznie jesteś z siebie dumna. Gratuluje cierpliwości do takiej cienizny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta jest piękna! A Ty bardzo pracowita!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta jest piękna i wygląda na skomplikowaną. Sporo pracy ale efekt wspaniały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, efektowna. Podziwiam. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też byłabym dumna z tak pięknej robótki, ślicznie zrobiłaś tą zawiłą chustę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, wygląda na zawiłą w wykonaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym była duma, gdybym takie cudo wykonała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam,piękna chusta.Już od dawna przyglądam się temu wzorowi ale wydaje mi się nazbyt skomplikowany,szacun (jak mawiają młodzi ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna chusta i rzeczywiście wygląda na pracochłonną. Śliczny kolor.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.