poniedziałek, 22 grudnia 2014


Na moje hobby zawsze znajdę czas, nawet w okresie przedświątecznym .Między gotowaniem pieczeniem i sprzątaniem zrobiłam sobie serwetkę.

                                               
                                    
                                                        Wzór  przypomina gwiazdę

Żałuję ,że nie zrobiłam jej w kolorze czerwonym.

Serwetka ma 46 cm średnicy, robiłam drutami nr 3 z kordonka Violet.

                                                                                                     


                                                                                                                     


                                                         pozdrawiam serdecznie biet@

11 komentarzy:

  1. Piękna, faktycznie w czerwieni byłaby całkowicie świateczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona jest piękna.Teraz wszystko w kolorkach bieli , czerwieni, złota a ta lawenda tak wiosną tchnie w ten pochmurny czas deszczu zamiast śniegu.
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, jak wielki płatek śniegu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie widziałam takiej - jest cudna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna serweta.
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna serweta :-) Piękny kolor i śliczny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna!
    Ja właśnie po pracy zawodowej, odlatuję do garów. Mój kot jest z tego powodu bardzo podekscytowany.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna jest ta serweta :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakaż ona śliczna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna serwetka, czerwoną zrobisz sobie w przyszłym roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest piękna jesteś mistrzynią!!! Mogę sobie wyobrazić jaka jest cudna w realu!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.