poniedziałek, 1 grudnia 2014


                         Owalny bieżnik robiony na drutach czyli to co lubię robić najbardziej
 

            



Kordonek Aria, druty nr 3.

schemat do tego bieżnika pochodzi z tego wydania Spitzenstricken


Według schematu zrobiłam tylko część środkową bieżnika i kilka kolejnych rzędów robionych na okrągło.Dalsza część to mój pomysł by dopasować wielkość do podanych  wymiarów.


schemat części środkowej bieżnika


Dziękuję serdecznie za wiele miłych komentarzy pod ostatnim postem Wzór chusty był bardziej skomplikowany niż wydawało mi się ale może kiedyś jeszcze powtórzę udzierg i zrobię fotki kolejnych etapów powstawania chusty.

                                                                                     pozdrawiam serdecznie biet@


12 komentarzy:

  1. Śliczny! Jestem pod wrażeniem:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny bieżnik :-) Piękny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały.Wykonanie doskonałe. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny bieżnik, masz talent do tworzenia bez schematu, mnie to zupełnie nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Arcydzieło! Aż dech zapiera! Bieżnik marzenie. Och, jak chciałabym tak potrafić na drutach. Gratuluję talentu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam i gratuluję efektu! Naprawdę robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny bieżnik!!! Podziwiam serwety robione na drutach!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem pod ogromnym wrażeniem, podziwiam cierpliowść:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.