poniedziałek, 12 stycznia 2015

CHUSTA

Chusta Dew Drops Shawl  to moja pierwsza praca w tym roku

                      

 i pierwszy projekt zgłoszony w wyzwaniu    52 projekty dzianinowe w 2015 roku

Zrobiłam ją z czerwonej /bezmetkowej/ wełenki, której mam większy zapas i zapewne powstanie z niej jeszcze kilka innych projektów.
Chustę z wielką ochotą przygarnęła córka.


                     czy uda mi się sprostać wyzwaniu?     ile projektów zrobię w tym roku?

                                        
                                                                pozdrawiam serdecznie biet@

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wzór. Ciekawe to wyzwanie -52 projekty to całkiem sporo, ale może by spróbować ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja próbuję, nie wiem czy dam radę bo 1 projekt na tydzień to dużo,zapewne nadgonię drobiazgami

      Usuń
  2. piękna chusta (ciągle w moich planach:):)) do tego w ślicznym kolorze, o 52 projektach nawet nie myślę, ale Ty jesteś szybka powinno się udać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu podjęłam to wyzwanie bo obecnie mam dużo czasu i oceniłam,że chyba dam radę Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Bardzo fajnie wygląda ten wzór w czerwieni. Pięknie wyszła ta chusta.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Jak zwykle wzorcowo wykonana, no i super kolorek. Trzymam kciuki za sprostanie wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Super wykonana. Piękny kolor.Ten wzór jest w moich planach- kiedy...?
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta piekna i pięknie wykonana.Jestem pod wielkim wrażeniem Twoich prac są śliczne.52 prace to b.b.dużo i życzę obyś podołała wyzwaniu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna! Nie dziwię się,że Córcia ją chętnie przygarnęła. Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała! Cudny kolor i przepiękny wzór :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten wzór to mi się chyba nigdy nie znudzi, pięknie wygląda w każdym kolorze. Życzę powodzenia i wytrwałości w wyzwaniu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka razy zaczynałam tą chustę ale jakoś mi nie po drodze z nią dlatego bardzo podziwiam twoją, śliczna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest piękna i bardzo energetyczna! Idealna!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.