wtorek, 27 stycznia 2015

SZALICZEK


                                     
Szaliczek mam dziś do pokazania.
   


                     
 Jakiś czas temu zafascynowałam się techniką " Brioche" - dwukolorowym ściągaczem angielskim.
Lubię uczyć się czegoś nowego i ciekawa tej metody chwyciłam za drutki. Powstał pierwszy dwustronny szaliczek.
                                  
                               Technika "Brioche" jest o wiele prostsza niż się wydaje

                                                            a efekt zaskakujący
                                       


Szalik zrobiłam najprostszym wzorem ale jest wiele możliwości wykorzystania tej metody tu   
Gdy patrzę na te wspaniałe projekty mam zamiar w przyszłości zmierzyć się jeszcze z tą techniką.

                                                                                pozdrawiam biet@

12 komentarzy:

  1. Ciekawy kolorystycznie szalik, ta metoda daje rzeczywiście świetne efekty.
    A ja mam jeszcze takie pytanie - po prawej stronie pod etykietami masz taki licznik "Dzierga się" - gdzie można taki lub podobny znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szaliczek przepiękny i napewno jeszcze sie przyda bo zima póki co to jeszcze nie odeszła:)Pozdrawiam i super kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalik chociaż prosty wiele zyskał dzięki tej technice. Zainspirowałaś mnie bardzo. Dziękuję, pomyślę o tej metodzie jak będę chciała czegoś nowego się nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny szalik - fascynująca technika dziergania :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Metoda dająca niesamowite efekty -szczególnie na szalikach !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny szaliczek. Musze się nauczyć tego ściegu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie próbowałam tej techniki - może wypróbuję dzięki Tobie :)
    Szaliczek ekstra :)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, kolorowy. Kusi mnie ta metoda, kusi. serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fany, jeszcze nie robiłam tą metodą. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie zmienia kolor w zależności od ułożenia. Myślę, że fajnie może wyglądać na szyi wywinięty w zależności od tego, który kolor wolimy. A tymczasem... choince też jest w nim ciepło :)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny szalik, brioszka daje ciekawy efekt kolorystyczny, muszę spróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy efekt. Muszę spróbować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.