piątek, 13 lutego 2015

ZIMOWE DODATKI

Zostało włóczki więc do szaliczka dorobiłam czapkę - uszatkę

                                         


i jest komplecik
                     
                                       


 Czapkę zrobiłam wzorem  według własnego pomysłu. Jest to  kombinacja dwóch niezbyt skomplikowanych wzorów  warkoczowych. Czapeczkę wykończyłam pomponikami i doszyłam kilka koralików Komplecik jest już noszony i bardzo lubiany przez właścicielkę.

Zima jeszcze trwa to w ślimaczym tempie zrobiłam szaliczek wzorem "ślimaka".


 
                         
pozdrawiam serdecznie biet@



9 komentarzy:

  1. super szalik slimaczek i czapka tez super

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka, szaliczek wszystko to świetne!
    Czapka zakrywająca uszki i zawiązywana to najlepsze rozwiązanie dla dzieci.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szaliczek i czak są urocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł na czapkę uszatkę, może jeszcze będzie okazja żeby ją założyć, na razie to jest wiosna bardziej niż zima:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny szliczek i czapeczka i chyba na drutach robione?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna czapeczka. Natomiast szaliczek - ślimak bardzo interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny komplet - piękne kolory :-) Ślimakowy szalik doskonały :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowo u Ciebie pomimo zimy, a szaliczek ślimak to coś nowego czego jeszcze nie robiłam więc wiem gdzie zajrzeć gdy będzie potrzebny taki pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładna czapka , fajnie wygląda :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.