piątek, 5 czerwca 2015

Miało być tak pięknie a wyszło jak ....wyszło. Możliwe, że nikt nawet nie zauważył mojej nieobecności :)
Teraz, gdy wreszcie zebrałam się w sobie by napisać coś na blogu to nie wiem od czego zacząć.Może tyle,że wraz  z początkiem roku kilka niemiłych sytuacji następujących po sobie wpędzało mnie w zły nastrój ale nie ma tego złego....
Zrobiłam kilka serwetek
                               














                                                       pozdrawiam serdecznie bieta

22 komentarze:

  1. Ja zauważyłam, że Cię nie było... Serwety są cudowne! Absolutnie wszystkie ! Serdecznie Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziałam,że tęsknisz za mną :) :) pozdrawiam Aguś serdecznie

      Usuń
  2. Bywają takie chwile, że...rozumiem Cię i to bardzo Podobno nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Piękne są Twoje serwetki, każda ma swoją urodę.. Serwetki robione na drutach są szczególnie piękne. Serdecznie pozdrawiam życząc samych dobrych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję,że to co niedobre sie już troszkę zamazało w pamięci.
    Serwetki śliczne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) przyszło nowe ale za to mam więcej czasu na dzierganie :D
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Serwety są przepiękne i lepiej aby powstawały przy dobrym nastroju ale nie zawsze tak bywa:)
    Wszystkiego dobrego:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) nastrój jak zwykle poprawiają zakupy a nowy aparat to było to czego najbardziej potrzebowałam :) :) pozdrawiam

      Usuń
  5. Nasze nastroje bywają różne , pewnie po tych złych przychodzą lepsze i najlepsze, serwetki sa prześliczne, ja robię i na szydełku i na drutkach ale serwetki na drutach to dla mnie wyzwanie które pozostaje nie spełnione , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja z szydełkiem nie mogę się na dobre zaprzyjaznić :) pozdrawiam

      Usuń
  6. serwetki są śliczne, dobrze, że już jesteś, a wszystko niemiłe na pewno się skończy, czego Ci życzę, pozdrawiam serdecznie, Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze tylko jedna sprawa do załatwienia:) pozdrawiam

      Usuń
  7. Dobrze ze znów jesteś :) serwety piękne, ale ta z tulipanami naj, naj....

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwety przepiękne! I cieszę się że Cię znalazłam, bo wcześniej byłam twoją "podglądaczką" na pewnym blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. forum! nie blogu :)

      Usuń
    2. dziękuję :) wiem na którym:D:D

      Usuń
  9. dobrze,ze jestes i dzialasz a zle rzeczy falami lubia sie pojawiac cos w tym jest. 3maj sie a serwetki super. biala przydalaby mi sie okragla do zrobienia lapacza snow dla mojej niunki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze z niecierpliwością czekam na efekt końcowy jak robię serwetkę!! Twoje wzory są piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle Twoimi pięknymi serwetkami zrobiłaś mi "apetyt" na robienie serwetek. Kliku wzorów nie znam więc będę miała za czym tęsknić :0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.