czwartek, 11 czerwca 2015

Moją przygodę z dwukolorową brioszką zaczęłam od niedawna. Zrobiłam wtedy ten  szaliczek.

A to mój nowy udzierg.








Na zrobienie tego szalika poświęciłam kilka wieczorów. Szalik jest bardzo leciutki i zwiewny.


Gdy patrzę na efekt końcowy to jestem zadowolona.
Szaliczek chyba powędruje do szuflady bo za kolorem zielonym to ja nie przepadam. Robiłam go w ramach  treningu i  nauki  brioszki.


                                                   moje pięknie kwitnące piwonie




                                                       i cudownie pachnący jaśmin
                                                                                                      
                                                            pozdrawiam serdecznie biet@

15 komentarzy:

  1. Fajny efekt kolorystyczny uzyskałaś, zupełnie "iglasta" brioszka Ci wyszła :)
    Śliczny szaliczek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Jesteś rewelacyjna, zazdroszczę Ci talentu nazywania udziergów,ja nie mam takiego daru.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda wkładać takiego ładnego szaliczka do szuflady :)Ja uwielbiam zielony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam kilka zalegających w szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny szal :-) Przepiękne kolory i świetny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, absolutnie sie w nim zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wygląda:) Ja za kolorem zielonym też nie przepadam ale Twój szalik jest bardzo ładny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały chyba trzeba bliżej poznać ten temat bo bardzo i sie to podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny szaliczek, chociaż zielonego na siebie tez nie założę, ale technika ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda go do szafy jest piękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powaliło mnie cudo szalik - takiej piwonii nie posiadam a mam kilka rodzai ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.