środa, 17 czerwca 2015

Zasiane warzywa w ogródku warzywnym pięknie sobie rosną ale wystarczyło trochę deszczu i w grządkach pojawiło się masę chwastów. Od dwóch dni z motyką w ręku walczę z nimi ale lubię to. Połączyłam przyjemne i pożytecznym bo nie ma nic zdrowszego niż warzywa z własnego ogródka.

Sprułam zrobiony dawno temu i nienoszony sweterek ten

Zmieniłam wygląd bloga i ciągle dopracowuję szczegóły. Utworzyłam nowy pasek zakładek , który działa jako osobne strony

Zrobiłam serwetkę



Schemat do niej znajdziecie tu

Miałam bardzo pracowite dni.

                                                                          Pozdrawiam    



18 komentarzy:

  1. Naprawdę pracowicie:) Serwetka bardzo się mi podoba, tylko do schematu nie mogę się dobrać, gada mi, że "brak uprawnień?"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) poprawiłam co się dało,może teraz będzie dobrze lub kliknij wzory pod banerkiem :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. och ja tez musze z motyka podzialac tylko czasu brak. moze w piatek wreszcie sie uda. Narazie realizuje rzeczy na zakonczenie przedszkola. a serweta super wyszla

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby nie padało, u nas deszcz zapowiadają :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Podziwiam Cię... szczególnie jeśli chodzi o chwasty w ogródku...
    Serweta piękna - wspaniały wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chwastów już prawie nie ma, wszystkie wyrwałam :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Przynajmniej jak się tak człowiek urobi, to wie, że żyje!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie chwasty mają się dobrze i rosną bujnie, bo niestety nie mam cierpliwości do ich pielenia. Śliczną serwetkę wydziergałaś:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dopiero dzisiaj troszkę pada, trawa pod oknem będzie ładniejsza.
    Muszę rozejrzeć się jak taki pasek stworzyć, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas trawka zielona :) pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękna serweta, moze sie w końcu nauczę je dziergać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) będę czekała na Twój pierwszy udzierg :)

      Usuń
  8. Och, jakie Ty te serwetki śliczne robisz :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna serwetka - ma ładny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. zmiany super

    a serweta pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.